Colli Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Spottet denne på Espehaugen i Fana (Bergen) i dag. Den fikk litt mange blikk, og en god latter fra meg og noen andre. Enjoy mobilbildene! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Sekker med bomull eller? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Vet ikke, jeg sjekket ikke innholdet! :P Syns bare det så rimelig sykt ut på en så liten henger. Var ikke mange stroppene heller.... Så en Ford Fiesta da, med to eldre i. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Lasten var ikke stroppet skikkelig, er det noe å le av da? Kunne jo bare gått ille utover deg deg. Er helt normalt å se overlessede tilhengere og biler når man skal på søplestasjoner, men vil ikke si at denne var overlesset, bare dårlig sikret. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Syns det var drøyt med ting oppå den hengeren, uavhengig av hva du syns Bernt S. Olsen (tidligere R-sport og Volvo 460R). Jeg må da få lov å le når jeg kjører i 10kmt bak bilen inn på stasjonen? Tror ikke jeg kom til å dø om det datt av en sekk. Tror heller ikke jeg hadde fått skylden om det datt av noe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Øyvind, hvis du ikke tåler at noen svarer på innleggene dine, må du la vær å poste.. Hvorfor ramser du opp navnet mitt o.l, synes du det er gøy kanskje? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Fulgte du etter dem inn på dynga? :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Han skulle vel gjerne kaste røykmaskinen sin, og et tonn med bilpleieprodukter :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Han skulle vel gjerne kaste røykmaskinen sin, og et tonn med bilpleieprodukter :D Hehehe, kaster jo ikke det eneste jeg har! :P Ja, jeg fulgte etter dem inn, fordi jeg selv hadde henger og skulle kaste masse! :) Jeg hadde dog en stor grindhenger, som var forsvarlig lastet. Trenger vi være anonyme her på forumet da Bernt? Jeg er i mot at folk gjemmer seg bak pc-skjermer, og ikke står for hva de er og det de skriver. Nok om det! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg