Gjest moore Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Generell info Er alle fotointeresserte her klare for nytt treff Søndag den 26. August? Det blir ett nytt fototreff igjen denne datoen, kommer tilbake med location innen få dager. Er det spørsmål om noe angående treffet, bare spør meg her eller på PM. Håper på ett godt treff med fotoentusiaster! :) Fotografer Her er det bare og stille opp uansett hvor mye eller lite erfaring du har, eller hvilket utstyr du har. Poenget med treffet er og møte andre fotografer og dele erfaringer og ideer! Biler Håper det melder seg interesse for noen biler som ønsker seg noen bilder av bilen sin, send meg gjerne en PM med bil/modell og ett bilde hvis det er mulig. Så får jeg istand en liste over biler som forhåpentligvis kommer også. Location Oppmøte klokkeslett: 12:00 (formiddag) Nedlagte Dikemark mentalsykehus i Asker Kjøreruter Fra Oslo: Oppmøte på Statoil i Sandvika Søndag 26. August klokken 11:30. V drar derfra rundt 11:45, regner med å være på Dikemark rundt 12:00. Kart fra Oslo til Dikemark Fra Drammen: Kart fra Drammen til Dikemark Ring meg på tlf: 92236173 om det er noe du lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Heia på fetsund, industri lokale med kort avstand til andre fine locations. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 høres interesant ut dette.. har ikke fått vært med på dette før, for da har det ikke passet for meg, men nu ser det ut til å gjøre det.. :) hvis ikke det blir alt for langt sørover eller veldig dårlig vær så kommer jeg nok :) Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 count me in....! :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kanskje jeg kan komme med bilen, hvis jeg har fått på den nye fronten.. er ikke bra nok sånn som den er nå... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 I'm in :) Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hvis det ikke dukker opp for mange, er gamle Moss Verft, aka. Værven et fint sted...jeg har tatt en del bilder der nede :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Gansvika i fetsund, utsikt utover øyern, solnedgang, kafeteria. solnedgangen som kommer ned over øyern. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 åååh. dette ville jeg gjerne vært med på!! Men er borte da :( jaja, gleder meg hvertfall til å se bilder fra folket :D Håper dere får mange fete biler dit da:D Masse lykke til å det der ! Bra tiltak :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 skal jeg dra ut på stedet i dag og ta oversikts bilder? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jepp, hadde vært kjempe fint :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 da tar jeg båten dit, har jo trossalt båt på øyern ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 den dato'n passa dårlig med Rudskogen gitt! :( men hvis jeg rekker, så tar jeg turen bortom en KOOL location i morgen å hører med dem! (er stengt med bom/port utenom åpningstiden) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Langt unna gitt.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hva med gamle karljohansvern på utsiden av Horten ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg