Gjest moore Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kan møte meg i Sandvika. Legger ut info om det i første posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kan møte meg i Sandvika. Legger ut info om det i første posten. Flotters. Da møter jeg på Statoil i Sandvika. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hva slags biler kommer på dette treffet a? Har kanskje anledning til å dra en tur, må få lagt noen mil på den nye motoren så en slik tur hadde forsåvidt passet. Får se hva det blir til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Har ikke fått tilbakemelding fra noen "biler" så jeg vet helt ærlig ikke, vi ser hva det blir til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 har fått senket bilen litt i kveld, så blir det noe ett sted, så kan jeg sikkert dukke opp om det er interesse for det, ikke no spes bil nå men. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Ver og tok noen bilder av bilen i går. Skal forhåpentlig vis ta noen bilder av den i morgen med MAX SENK. Og hvis promillen er ute av kroppen til søndag kan jeg gjerne stille bilen min til en photo shoot. Har ingen bilder av bilen sålangt (vet ikke hva resultatet blir fra i går ennå). Så hvis dere trenger biler stiller jeg gjerne. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg kommer kanskje opp en tur og ser på shooten! :D Så morro at dere skal komme til nærmiljøet hehe. Ikke skyt meg om dette har blitt nevnt i tråden, men er det Dikemark sentrum det er snakk om eller er det gårdene og slikt? Edit: Gamle sykehuset ja. Oppe ved Joker altså? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Ver og tok noen bilder av bilen i går. Skal forhåpentlig vis ta noen bilder av den i morgen med MAX SENK. Og hvis promillen er ute av kroppen til søndag kan jeg gjerne stille bilen min til en photo shoot. Har ingen bilder av bilen sålangt (vet ikke hva resultatet blir fra i går ennå). Så hvis dere trenger biler stiller jeg gjerne. Kjempe fint om du stiller opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg kommer kanskje opp en tur og ser på shooten! :D Så morro at dere skal komme til nærmiljøet hehe. Ikke skyt meg om dette har blitt nevnt i tråden, men er det Dikemark sentrum det er snakk om eller er det gårdene og slikt? Edit: Gamle sykehuset ja. Oppe ved Joker altså? Litt usikker på den Jokern, men er gamle byggene der ja. EDIT: Litt usikker på om jeg rekker det til 12:00, er litt mye opplegg med studentuke osv nå om dagen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Tror ikke jeg rekker det i det hele tatt selv her, solgte bilen inatt så må se om jeg får tak på ny før søndagen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Noen andre som har tid til å ta over møte delen i Sandvika? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hvor mange er det egentlig som har planer om å møtes i Sandvika da? Jeg kan alltids forsøke å guide vegen til Dikemark, men da går det på hukomelsen ut i fra Gulesider, kan ikke garantere for den hehe Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hvor lenge vil dere holde på? Regner med jeg kommer i 1330-1400 tiden eller er dere ferdig allerede da? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Ble det noe i dag? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Ja da. Møtte så mange som meg og Curb så må si det var strålende oppmøte. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg