Gå til innhold

Fototreff på Dikemark Søndag 26. August

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags biler kommer på dette treffet a?

Har kanskje anledning til å dra en tur, må få lagt noen mil på den nye motoren så en slik tur hadde forsåvidt passet.

Får se hva det blir til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver og tok noen bilder av bilen i går. Skal forhåpentlig vis ta noen bilder av den i morgen med MAX SENK. Og hvis promillen er ute av kroppen til søndag kan jeg gjerne stille bilen min til en photo shoot. Har ingen bilder av bilen sålangt (vet ikke hva resultatet blir fra i går ennå). Så hvis dere trenger biler stiller jeg gjerne.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje opp en tur og ser på shooten! :D Så morro at dere skal komme til nærmiljøet hehe.

 

Ikke skyt meg om dette har blitt nevnt i tråden, men er det Dikemark sentrum det er snakk om eller er det gårdene og slikt?

 

Edit:

 

Gamle sykehuset ja. Oppe ved Joker altså?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver og tok noen bilder av bilen i går. Skal forhåpentlig vis ta noen bilder av den i morgen med MAX SENK. Og hvis promillen er ute av kroppen til søndag kan jeg gjerne stille bilen min til en photo shoot. Har ingen bilder av bilen sålangt (vet ikke hva resultatet blir fra i går ennå). Så hvis dere trenger biler stiller jeg gjerne.

 

Kjempe fint om du stiller opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje opp en tur og ser på shooten! :D Så morro at dere skal komme til nærmiljøet hehe.

 

Ikke skyt meg om dette har blitt nevnt i tråden, men er det Dikemark sentrum det er snakk om eller er det gårdene og slikt?

 

Edit:

 

Gamle sykehuset ja. Oppe ved Joker altså?

 

Litt usikker på den Jokern, men er gamle byggene der ja.

 

EDIT: Litt usikker på om jeg rekker det til 12:00, er litt mye opplegg med studentuke osv nå om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig som har planer om å møtes i Sandvika da?

Jeg kan alltids forsøke å guide vegen til Dikemark, men da går det på hukomelsen ut i fra Gulesider, kan ikke garantere for den hehe

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår