Peltz Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kjører en Golf GTI her i byen (kristiansand), som da har montert både Dahlbeck i frontruta, og MTM merke på bakluka...noen som vet noe om denne bilen??? Bilen er sort, og jeg så den en lørdag for 14 dager siden.... Noen som vet om MTM gjørmye morro med de nye golfene...?? Bilen var liksom ikke veldig stylet på noen måte, men helt grei å se på.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg er ikke fra Kristiansand, så jeg vet ikke noe særig om den bilen men du spør: Originally posted by Peltz Noen som vet om MTM gjørmye morro med de nye golfene...?? Man kan si det slik ja. Fra MTM sin hjemmeside: "Ganz klar eines der mtm-Highlights: der Benziner Golf 1.8 T, der dank eines ausgeklügelten und bewährten Umbaus bis zu 380 PS (228 kW) leistet. Neben der Leistungssteigerung bietet mtm individuelle Optionen für den Golf an, so zum Beispiel 19"-Alu-Felgen, Bremsanlagen und Fahrwerkskomponenten, die mtm speziell für den Golf entwickelt hat. " Kjapt oversatt så betyr det at de kan dra ut rundt 380 hk av motoren og at de kan tilby 19" felger, oppgraderte bremser og oppgraderte understell som er spesielt utviklet for Golf'en. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 kanskje det er KallaDybvik sin? mer her vet den går på sørlandet (lindesnes) og er ikke så langt derfra til kristiansand da :) bilde: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by KaiFred kanskje det er KallaDybvik sin? mer her vet den går på sørlandet (lindesnes) og er ikke så langt derfra til kristiansand da :) bilde: Jepp, mener det var den jeg så...fet..vet vi hva han hargjortmedbilen?? ER det pulver under,eller er det bare skryt ...?? :D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 vel, i følge siden hans så er følgende gjort: Motor : 1.8 20v Turbo. Dahlback racing steg 2: MTM chip. VW motorsport filterboks. MTM rustfri eksos fra kat og bak. Økt flow til intercooler. K&N konisk luftfilter. TurboXs dumpventil. Understell : GTi understell. KW Gewindefahrwerke høyde- og hardhets- justerbare dempere type 2. Felger & dekk : 205/55-16 Nokian. Orginale VW GTi felger sommer og vinter. Bremser : Foran: 312x25mm ventilerte og forsterkede/drillede Porsche skiver og 4 stemplet Porsche caliper. Bak: forsterkede/drillede porsche skiver. Interiør : Recaro stoler foran med knestøtte. Recaro baksete. Bodywork : V5 frontspoler. Sorte Hella frontlykter. Sorte Hella baklykter. GTi Jubileum baklukespoiler. Senket. Sort vw emblem. Mattig badlook/panserforlenger. (ikke på bildet) Stereo : VW HiFi anlegg med 8 høytalere Sikkerhet : Alarm og startsperre. Ytelse : 214 Hk og 320 Nm jeg prata med eieren tidligere i høst, han nevnte at det var forrige eier som hadde hatt den en tur hos treskomannen. fin er i allefall kjerra!!! Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg