bilkristian Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 HELLO Ny modd! Selvfølgelig glemte jeg navnet på bilen, så det tok meg 115 år å finne orginalen som hadde gjemt seg skikkelig godt.. Prøvde meg nå for første gang med pearcelent/custom/kameleon -lakk. Bra eller dårlig, its your decition. (yes, god i engelsk!) update: modd: http://i155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/super.jpg Orginal: http://www.netcarshow.com/scion/2006-tc_rs_2.0/1600x1200/wallpaper_02.htm snakk i vei.. - carbon lykter - ny farge - nye felger - farget ruter - emerald baklykter - bodykit/m spoiler - solfilm + mer Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Fin bil, men det er litt diverse: Bakhjulet må du flytte lenger ut, det gjemmer seg langt inni skjermen. Fargen var lekker, men sotingen var litt urealistisk. Fjern R og BK-merkene i front. Gjør litt mer med bodykit, denne bilen har potensiale! BTW en av de tøffeste bilene fra Toyotakonsernet! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Fin bil, men det er litt diverse: Bakhjulet må du flytte lenger ut [...] Bakhjulet var sånn da, men det kan godt gjøres. takk for hyggelig tilbakemelding! :D Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 update med bodykit og sånnt! Kommentarer? Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollywood Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Veldig godt gjennomført, men likte ikke helt greia med potta, og føler du kunne fått frem flere kontraster og detaljer i lyktende, spesielt den mest synlige av de. Ville også behold dørhåndtakene, men kanskje noen andre? Og lik tint på alle vinduene. Men veldig godt gjennomført, bare litt pirking fra min side :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Likte ikke helt utførelsen på nettingen i frontfangeren, du kunne godt vært mer nøye der, eller kanskje lagt på annen netting (Brush). Litt mer skygge under frintfangeren også, også har du glemt litt perlemoreffekt på frontfangeren. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 gitter på fangeren minnet meg om grov carbon:) eller så var det bra Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 takk takk. Netting skal lages. Grunnen til at lykten er helt svart, er at det er mørk carbon der, men jeg skal gjøre den lysere :D takk til alle som har kommentert. Perlemoreffekt på frontfangeren så litt falsk ut, men jeg skal prøve igjen. bakhjulet skal flyttes lengre ut, og litt bredding skal ike utelokkes. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg