nismo_power Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Noen som vet hva en ambulansesjåfør tjener ca. ? Virker som ett intressant yrke... men må jo finne ut om det går ann å overleve på lønna :) Ifølge Dinside har en ambulansesjåfør som er ansatt i kommunen en gjennomsnitts lønn på 208.000kr... og det er jo mildt sagt ikke noe å rope hurra for! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Har en onkel som kjører for Falken. Grunnlønnen er vel kanskje ikke så mye mer en 200k+ men det kommer vel en del tillegg og sånt. Vet ikke hva han tjener, men kanskje 300k ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 ikke så veldig bra.. men det er en spennende og gøy jobb. kjøre fort lovlig :D Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 en kompis jobber som ambulansesjåfør.. ikke fet lønn, men han liker jobben sin... men han ser mye rart da.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Juli 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Jeg trodde igrunn de hadde ganske bra lønn jeg... er vel sannsynligvis ikke en 9 - 4 jobb... kanskje endel natt jobbing osv.. tjener de rundt 300k tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Lønna er vel litt avhengi om en må rykke ut når en er på vakt og slik, tror det er en del ekstra da. Kan ikke tenke meg at det er et så sinnsykt herlig yrke til tider... Men, noen takler det bra og andre ikke, så har man de som er det for de er gale, fins av de også :) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Originally posted by thoos ikke så veldig bra.. men det er en spennende og gøy jobb. kjøre fort lovlig :D Heldigvis tar de som jobber som ambulanse sjåføreer jobben litt mer seriøst enn at de bare tenker på å kjøre fort lovlig, men klart det er et pluss i en så utrolig viktig jobb. ikke tenk på pengene når det gjerlder å starte i den type jobb...:) Men hvis du tenker på å kjøre fort på jobb, begyn å kjøre pizza sånn som meg...:D Eller bli snut, er nok drit fett på utrykning Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balance Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 Det er vanskelig å si hvor mye man har i lønn som ambulansesjåfør. Du kan nesten jobbe det du vil, du har lønn etter ansuinitet, og så er det vesentlig forskjell i hvilke komune du kjører i og om du kjører for legevakt eller gamlehjem. Men alt fra 280 og oppover kan du ligge på. Nå har det kommet nye regler, så du må gå et par år på skole for å bli det. Jeg kan love deg at det ikke gir deg så veldig "kick" på utrykninger. Da står det først og fremst i hodet på deg at du faktiskt har et liv du må ta deg av. Det er ubekvem arbeidstid, mye dritt og lite grisekjøring.. (og jeg begynte med transport i stedet og trodde det var bedre... DUMMEN JEG DA!!!) Siter Drive like you stole it.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balance Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 glemte en ting.. Man får ikke "bonuser" for hver gang man rykker ut eller redder et liv... Siter Drive like you stole it.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 Høres jo ut som en fet jobb, men jeg ville ihvertfall aldri jobbet som ambulansesjåfør her jeg bor. Det ville jo vært rimelig kjipt å måtte skrape kompisen sin av asfalten etter at han har kræsjet med motorsykkel. Slike situasjoner er vel ikke det beste man kommer over, det spørs om man klarer å holde hodet klart når noen man kjenner er avhengig av deg for å overleve... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg