Gå til innhold

Hva tjener...

Ranger emnet

nismo_power

Anbefalte innlegg

Lønna er vel litt avhengi om en må rykke ut når en er på vakt og slik, tror det er en del ekstra da.

Kan ikke tenke meg at det er et så sinnsykt herlig yrke til tider...

Men, noen takler det bra og andre ikke, så har man de som er det for de er gale, fins av de også :)

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoos

ikke så veldig bra.. men det er en spennende og gøy jobb. kjøre fort lovlig :D

Heldigvis tar de som jobber som ambulanse sjåføreer jobben litt mer seriøst enn at de bare tenker på å kjøre fort lovlig, men klart det er et pluss i en så utrolig viktig jobb. ikke tenk på pengene når det gjerlder å starte i den type jobb...:)

Men hvis du tenker på å kjøre fort på jobb, begyn å kjøre pizza sånn som meg...:D Eller bli snut, er nok drit fett på utrykning

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hvor mye man har i lønn som ambulansesjåfør. Du kan nesten jobbe det du vil, du har lønn etter ansuinitet, og så er det vesentlig forskjell i hvilke komune du kjører i og om du kjører for legevakt eller gamlehjem. Men alt fra 280 og oppover kan du ligge på. Nå har det kommet nye regler, så du må gå et par år på skole for å bli det. Jeg kan love deg at det ikke gir deg så veldig "kick" på utrykninger. Da står det først og fremst i hodet på deg at du faktiskt har et liv du må ta deg av. Det er ubekvem arbeidstid, mye dritt og lite grisekjøring.. (og jeg begynte med transport i stedet og trodde det var bedre... DUMMEN JEG DA!!!)

Drive like you stole it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som en fet jobb, men jeg ville ihvertfall aldri jobbet som ambulansesjåfør her jeg bor. Det ville jo vært rimelig kjipt å måtte skrape kompisen sin av asfalten etter at han har kræsjet med motorsykkel. Slike situasjoner er vel ikke det beste man kommer over, det spørs om man klarer å holde hodet klart når noen man kjenner er avhengig av deg for å overleve...

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider