volvo 244 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hvor får jeg kjøpt dette, helt vanelige stropper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Jekkestropper? Får vel kjøpt på biltema, og div forretninger... Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Skal du ha med skikkelig kvalitet bør du styre unna biltema o.l. Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Og hva er det som gjør at en bred, oransje ca 2" bred stropp fra kjøkkentema er så forferdelig dårlig? Er i mine øyne viktigere å få folk til å styre unna de smale 1" stroppene med mjuk, ofte gummibelagt fiskekrok i enden og vonde jekker med skarpe kanter som er vonde å holde i og enda vondere å løse ut. Skulle jeg kjøpt stropper jeg skulle bruke daglig hadde jeg gått for de med de lange og BREDE håndtakene hvor det er mulig å få inn mer enn to fingre. Så slike på TESS, og tenkte umiddelbart; hvorfor er ikke ALLE jekkestropper laget på den måten?! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Når vi er inne på stropper, noen som vet hvem som selger stropper som passer rundt bildekk?(sånne som bilbergere bruke) Praktisk å feste biler med på bilhenger... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Slike f.eks gule "kjettinger laget av løftestropper" type? De har jeg lyst på også. :) Lånte en dolly (tohjuls biltralle). Den hadde en variant med stålkjettinger som ble strammet ved å hekte lenkene på to kroker på en sånn "klapplås" slåe sak som er på lemmene på vanlig biltilhengere. Funka relativt greit det og. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Slike f.eks gule "kjettinger laget av løftestropper" type? De har jeg lyst på også. :) Lånte en dolly (tohjuls biltralle). Den hadde en variant med stålkjettinger som ble strammet ved å hekte lenkene på to kroker på en sånn "klapplås" slåe sak som er på lemmene på vanlig biltilhengere. Funka relativt greit det og. Kan høre med onkeln min hvem som selger de, han visste men de er visst svindyre. De jeg tenkte på er normale 2" som splittes midt på til to stropper, og så til en igjen hvor man får plass til toppen av et hjul imellom Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Har stroppene som karen fra tv-programmet på Tv2(hugsa ikkje ka det heiter) kommt for salg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hør dere med TRANSPORT UTSTYR i industriveien på skedsmo, eller så kan dere også sjekke med Truck'n'trailer Hold dere unna alt som har med BILTEMA å gjøre når det gjelder last sikring og løfting!! JO! kvaliteten ligger faktisk i låse mekanismen! er ikke så jævli dyrt å kjøpe 2" Stramme stropper på Transport utstyr f.eks. Om dere holder til i oslo kan dere sjekke gamle VEIVESENET som ligger paralelt med biltilsynet. I bakgården der RENAULT TRUCKS en gang var! de har også løfte kjettinger og etc! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Transportutstyr As : totalleverandør av løft-og lastsikringsutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg