Hoccy Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Kjøpte dette spillet i dag, og det er kanonmoro! Spillet er noe ala Burnout, og du skal kjøre løp først til mål, destruction derby på en eller annen åpen plass, Carnage, noe som vil si at jo flere du vraker og knuser jo flere poeng får du og til slutt stunts. Stuntsa går stort sett ut på å få føreren som fyker ut av vinduet til å treffe et eller annet, noe jeg ikke kan si helt sikkert. Offisiell Hjemmeside Noen bilder: Er det noen flere som spiller dette? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Minner veldig om Flatout 2 til PC, som jeg har hatt veldig mye morro med:). Teit at det bare er til 360 da:(. Må vel kjøpe meg det snart. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg