Gå til innhold

Drift GP - Lånke Motorsenter - 2. september

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Snakket nylig med Fredrik.

Det blir ikke crusing i dag siden de hadde litt problemer og ikke hadde dratt enda.

 

Men i morgen rundt 8-tiden skulle det visst bli noe.

 

Hvis det er noen som har kameralampe (sånn liten lampe man skrur fast oppå kameraet) og kan låne bort under crusingen så hadde det vært fint. Oppdaget nettopp at festet på min er knukket.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakket nylig med Fredrik.

Det blir ikke crusing i dag siden de hadde litt problemer og ikke hadde dratt enda.

 

Men i morgen rundt 8-tiden skulle det visst bli noe.

 

Hvis det er noen som har kameralampe (sånn liten lampe man skrur fast oppå kameraet) og kan låne bort under crusingen så hadde det vært fint. Oppdaget nettopp at festet på min er knukket.

 

hehe. Kjipt det ikke ble i dag. Er sol og finvær nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart.. hvem faen andre enn folk med 240'er jordebiler og traktorer gidder å kjøre frivillig på LÅNKE.. den banen er jo understellsvoldtekt

 

Drit i å vær så negativ 'a Robert. Det var ikke en eneste traktor og se. De fleste av de var vel minst så gromme som din. Det var vel 2 stk. Skyline R32, 1 stk 200sx S14, 1 stk S13 Silvia og 6 stk S13 hvorav en med S15 front. Ikke akkurat din gjennomsnittelige jordebil! Sløyfa som brukes til drifting er ujevn, men ikke understellsvoldtekt overhodet...

 

Været tatt i betraktning så er da ikke 10 biler så ille heller? Er vel omtrent det samme oppmøtet som på de andre løpene som har vært der oppe i år. Litt dårlig med publikum i forhold til Drift Battle i mai, men med 11 grader og regn så må jeg bare ta av meg hatten til de snaut 100 menneskene som møtte opp på banen i dag.

 

Til de som ble skuffet må vi bare beklage, men dersom man bare så 5-6 biler så kom var man nok ikke veldig tidlig oppe. Standarden på kjøringen var heller ikke det spor dårligere enn på tidligere løp, tatt i betraktning det heller uforutsigbare underlaget :)

 

Så vi er egentlig nokså fornøyde. Det viktigste nå var å komme i gang igjen etter sommerferien og få fokus på nye arrangementer. For publikum har jeg full forståelse for at dette ikke var årets høydepunkt, men for førere og arrangører var det en kjempehyggelig dag med fokus på det som er viktig: Mye kjøring!

 

Fredrik

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår