Gå til innhold

Powerdrift Runde 5 @ Gatebil rudskogen 07-09 September

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

Dette finner sted under årets siste gatebil arrangement på rudskogen.

I sammarbeid med Nordic Drifting, dvs det blir tett i toppen.

Fredrik Åsbø og Kim Skedsmo har i år hatt en gjevn kamp med mange gode navn i ryggen.

Sist runde på lånke viste Hans "hersker" Røthe at han vil være og se seg for i neste sesong med sin S13 LS1 Edition.

Tor Birger Johansen har vist seg meget stabil igjennom hele sesongen tett fulgt av Sollien, Nikolaisen, Gjermundse, Lindgren og selvfølgelig Tom Ole svendsen.

Kenneth Moen har fått seg hobby med og rase endten girkasser eller motorer men kommer tilbake til gatebil i september.

Daniel Brandmo er et savnet navn, han vil komme tilbake neste år med et beist av en bil ;)

Så vi ses på rudskogen for oppgjøret i Norges og Nordens toppen.

Hvem blir Norges første Drift king?

Kim Skedsmo eller Fredrik "halllon" Åsbø?

dette kan dere ikke misse!

Mvh Erik og Powerdrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye skrivefeil ealoken. Hva skjer med driftingen spør jeg, nå kjørte nettopp powerdrift på lånke, og så skal driftgp kjøre på lånke om litt igjen.

Hvem var med på lånke nå i helga egentlig?

Holder forøvrig en knapp på en viss BMW med sveisa diff jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 serier.. helt på tryne. lurer på hva nbf sier det detta jeg? har powerdrift noe god kantakt med nbf? noe sørlie hadde/har.. skjønner at powerdrift er "hipt" siden de "tøffe gutta" kjører der. men skal sporten overleve så er vel kanskje driftgp veien å gå? men hva vet vel jeg..... alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, skriveleif, ok. my bad

følgende av pro gutta var i tr.heim

Fredrik Åsbø

Kim Skedsmo

Kenneth Moen

Tor birger johansen

Hans Røthe

Bjørn olav sollien

Erik Gjermundsen

en trønder jeg ikke husker navnet på ( hvit S15 kjørt D1 )

altså, NBF har ikke sagt at den ene eller andre serien betyr noe mer en den andre, de er bare glad det er flere arrangement.

Det er mye meninger om hva som er best hit og dit, noen mener ditt og andre mener datt.

men skal sporten overleve så er vel kanskje driftgp veien å gå? men hva vet vel jeg.....

begrunn påstandene dine litt mer, eller la være og skrive de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en grunn til at jeg skrev "men hva vet vel jeg....." 2 serier er ihvertfall bare tull. tror du begge seriene kommer til å overleve 2008 sesongen? neppe. å sånn ting ser ut nå så ser det vel ut til at det er powerdrift som "tar seieren". noe JEG ser på som negativt for sporten.. ikke det at jeg ikke tror kenneth og tom ole klarer å drive en serie, men er nå en anna fyr ved navn fredrik som jeg tror hadde klart dette bedre. hadde han bare hatt litt flere folk på sin side.

min mening......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en grunn til at jeg skrev "men hva vet vel jeg....." 2 serier er ihvertfall bare tull. tror du begge seriene kommer til å overleve 2008 sesongen? neppe. å sånn ting ser ut nå så ser det vel ut til at det er powerdrift som "tar seieren". noe JEG ser på som negativt for sporten.. ikke det at jeg ikke tror kenneth og tom ole klarer å drive en serie, men er nå en anna fyr ved navn fredrik som jeg tror hadde klart dette bedre. hadde han bare hatt litt flere folk på sin side.

min mening......

ja, er jo en mening det også, to serier betyr dobbelt så mye kjøring for de som har pro biler og vil kjøre begge. noe jeg vet en del kommer til og gjøre da de ikke har noe forhold til noen av partene.

men av nysgjerrighet, hvorfor tror du Fredrik ville gjort den beste jobben kontra Tom Ole og Kenneth?

På lånke i helgen gikk alt strøkent uten noen form for heftelser eller tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter Ch88 litt her. FSR har hele tiden vært flink til å informere, og hvis det var noe vi lurte på var det bare å spørre, vi fikk lett tak i han.

Altså han var tilgjengelig, noe som er viktig for n00bs og nybegynnere som lurer på ting de drevne vet alt om.

forsåvidt imponerende deltagelse på powerdrift da.

Skulle gjerne sett halllon og kenneth moen i aksjon, hvem vant og når kommer bilder o.l.?

Greide kenneth å kjøre mer enn 2,5 runder uten å rase motor/kasse?

PS: dere må annonsere mye bedre/tidligere, jeg satt å leste tråden : powerdrift på lånke lørdag 11 august, og titta jeg på kalenderen, og dæven, det var lørdag 11 august idag gitt!

Og den tråden var laga 8 august el noe, bare 3 dager før jo...

Blir det kjørt mye utover høsten og? håper det, kanskje jeg får vært med litt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 plass : Halllon

2 plass : Hans "hersker" Røthe ( S13 med V8 )

3 plass : Tor Birger Johansen

Kenneth rasa girkasse forn n`te gang i år, kjørte meget bra før det.

bilder kommer på http://www.powerdrift.no

ang info så blir det ikke no dårligere hos Powerdrift, men ting kommer så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men av nysgjerrighet, hvorfor tror du Fredrik ville gjort den beste jobben kontra Tom Ole og Kenneth?

det aller beste hadde nok vært om alle 3 kunne sammarbeidet. men det funka jo ikke.. er egentlig bare skeptisk til det å drive en serie, samtidig som man deltar i den. også det at det er fredrik som har dratt igang alt av drifte relaterte arangementer tidligere, å det virker som han har/har hatt kontroll på det han driver/drev med. men er vel bare å vente å se hva som skjer fremover.

at det blir mye kjøring kan jo forsåvidt være positivt. sålenge nok folk måter opp på alle arangementene :blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 plass : Halllon

2 plass : Hans "hersker" Røthe ( S13 med V8 )

3 plass : Tor Birger Johansen

Kenneth rasa girkasse forn n`te gang i år, kjørte meget bra før det.

bilder kommer på http://www.powerdrift.no

ang info så blir det ikke no dårligere hos Powerdrift, men ting kommer så fort som mulig.

Hvorfor holder ikke de girkassene a? Er det bare dritt eller?

Må jo spørre, makan til mye trøbbel K. Moen har hatt, har jo ikke fått kjørt EN gang her hjemme omtrent, så mye motgang kan få hvem som helst til å bli gal tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det aller beste hadde nok vært om alle 3 kunne sammarbeidet. men det funka jo ikke.. er egentlig bare skeptisk til det å drive en serie, samtidig som man deltar i den. også det at det er fredrik som har dratt igang alt av drifte relaterte arangementer tidligere, å det virker som han har/har hatt kontroll på det han driver/drev med. men er vel bare å vente å se hva som skjer fremover.

at det blir mye kjøring kan jo forsåvidt være positivt. sålenge nok folk måter opp på alle arangementene :blunk:

vel, under arrangementene så er det andre personer som er speakere, depo ansvarlige osv.

de er med på planleggningen og all jobben i forveien, mens de deligerer bort ting under løpet slik at de selv får kjørt.

Ja kenneth har hatt mye trøbbel i år, ProDrift bilen hans har heldigvis holdt meget bra.

Gled dere til neste år, da blire mye fett på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider