pjokkis Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hei. da har det seg sånn at det piper fra hjule mitt, etter litt kjøring, men når jeg trykker såvidt på bremsa så forsvinner det. Slipper jeg bremsa igjenn så kommer den tilbake etter ettt par sekunder. håper på positive svar. -Pjokkis- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 høres ut som om du har en caliper som henger blir felgen varm ved vanlig kjøring og bruk av brems. da mener jeg ikke unormal bremsing, bare kjør mens det skriker, stopp helt vanlig og kjenn om felgen er varm. er den varm da, så henger en caliper og trykker klossen mot skiva hele tiden, dette fremkaller skrik og mye varme Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjokkis Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hmm, skal sjekke, men viss det er det, hvordan skal jeg ordne det? -Pjokkis- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Ta av hjulet først og fremst. Ta ut klossene,sjå etter slitekant/ujamnt slitt skive/klosser. Bytt om nødvendig. Puss/skrap rent annleggsflatene der kor klossene ligger,dette medfører lett bevegelighet og unngår skeiv annleggsflate pga kiling. Sjekk glidere at de går lett,og sjekk at stempelet går lett og at mansjettene på både glidere og stempel er hele. Dette burde fikse problemet. Viss kaliper er i dårlig forfatning får en kjøpt rep.sett til de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjokkis Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 takker, får prøve på det. -Pjokkis- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det er ikke en stein som har kommet i mellom bremsskiva å bremsskjoldet eller noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg