ElCamino Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Sliter med at visst man skal handle større deler på Ebay, så sender de kun I US, og jeg får ikke brukt min adresse hos Jetcarrier pga. Paypal sin policy ikke godtar forskjellig sending og billing information. Jetcarrier forslår å ha en ekstra adresse på kortet, men har vert gjennom to runder med banken om dette er mulig, men ender opp med ringing rundt, og et blankt nei til slutt. Noen som har løst dette problemet på et vis? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 vel, kontakt jetcarrier og si at du får en pakke fra en i us, også spørr du hva de skal ha for og sende den over til deg, så får du heller gjøre to betalinger. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Problemet er at selger vil ikke sende pakken til jetcarrier, fordi det er en annen adresse det som ligger i kortinformasjon til visakortet mitt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 er da ikke noe problem for meg ihvertfall. har jo privatadresse i norge som billingadrese på visakortet hos paypal og jetcarrier sin adresse som shippingadresse hos ebay. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Sjefs! tok og surfet litt inn på innstillingen til kontoen min på ebay, og der ser jeg at jeg kan endre shipping address. Håper ikke dette skaper kluss for det jeg nylig har handlet og betalt frakt på, og skal sendes i desse tider. Takk for hjelpen :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Sjefs! tok og surfet litt inn på innstillingen til kontoen min på ebay, og der ser jeg at jeg kan endre shipping address. Håper ikke dette skaper kluss for det jeg nylig har handlet og betalt frakt på, og skal sendes i desse tider. Takk for hjelpen :) bare å gi vedkommende riktig shippingadresse :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraB97 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 er da ikke noe problem for meg ihvertfall. har jo privatadresse i norge som billingadrese på visakortet hos paypal og jetcarrier sin adresse som shippingadresse hos ebay. så på ebay og paypal er adressen "hjemadressen" din lagret som shippingadressen din til New Jersey? Siter 97 Vectra B 86 Kadett GSI 79 Chevrolet Caprice Sedan 305 V8 Burn Rubber, Not Your Soul ;) Bilgalleriet Mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg sender ofte en mail hvor jeg forklarer enkelt hvordan jet carrier opplegget funker. Har gått bra så langt. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så på ebay og paypal er adressen "hjemadressen" din lagret som shippingadressen din til New Jersey? hjemadresse er adresse i norge og shipping er jersey-adressen Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Skjønner ikke helt ebay. Jeg må ha noen baklamper på plymouthen, koster ikke allverden.. Burde ikke være no problem det?? Hvordan betaler man f.eks..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Skjønner ikke helt ebay. Jeg må ha noen baklamper på plymouthen, koster ikke allverden.. Burde ikke være no problem det?? Hvordan betaler man f.eks..? Det enkleste er å bruke http://www.paypal.com. Dette er E-bay sitt eget betalinssystem. Noen selgere tar kreditkort også. Jeg anbefaler PayPal, aldri hatt noe problem. Du registrerer et kredittkort på PayPal som de belaster, så sender de regning til kortselskapet ditt. Bare klikk linken og register deg. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Genialt, takker :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Denna Expanded Use Number koden som jeg skal fylle inn, hvor finner jeg den?? Kommer den i posten..? Prøvde nok litt mange ganger, fikk ikke lov mer og kortet mitt kan ikke brukes... heheh ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Denna Expanded Use Number koden som jeg skal fylle inn, hvor finner jeg den?? Kommer den i posten..? Prøvde nok litt mange ganger, fikk ikke lov mer og kortet mitt kan ikke brukes... heheh ;) Husker ikke helt, lenge siden, men regner med at det kommer e-mail til den adressa du registrerte :web Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Ja, fikk diverse mail derfra men kunne ikke se at denne koden sto noen sted.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg