Gå til innhold

Handling på Ebay...godtar ikke adressen.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sliter med at visst man skal handle større deler på Ebay, så sender de kun I US, og jeg får ikke brukt min adresse hos Jetcarrier pga. Paypal sin policy ikke godtar forskjellig sending og billing information.

Jetcarrier forslår å ha en ekstra adresse på kortet, men har vert gjennom to runder med banken om dette er mulig, men ender opp med ringing rundt, og et blankt nei til slutt.

Noen som har løst dette problemet på et vis?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefs! tok og surfet litt inn på innstillingen til kontoen min på ebay, og der ser jeg at jeg kan endre shipping address.

Håper ikke dette skaper kluss for det jeg nylig har handlet og betalt frakt på, og skal sendes i desse tider.

Takk for hjelpen :)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefs! tok og surfet litt inn på innstillingen til kontoen min på ebay, og der ser jeg at jeg kan endre shipping address.

Håper ikke dette skaper kluss for det jeg nylig har handlet og betalt frakt på, og skal sendes i desse tider.

Takk for hjelpen :)

bare å gi vedkommende riktig shippingadresse :)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
er da ikke noe problem for meg ihvertfall.

har jo privatadresse i norge som billingadrese på visakortet hos paypal og jetcarrier sin adresse som shippingadresse hos ebay.

så på ebay og paypal er adressen "hjemadressen" din lagret som shippingadressen din til New Jersey?

97 Vectra B

86 Kadett GSI

79 Chevrolet Caprice Sedan 305 V8

Burn Rubber, Not Your Soul ;)

Bilgalleriet Mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Skjønner ikke helt ebay. Jeg må ha noen baklamper på plymouthen, koster ikke allverden.. Burde ikke være no problem det?? Hvordan betaler man f.eks..?

Det enkleste er å bruke http://www.paypal.com. Dette er E-bay sitt eget

betalinssystem. Noen selgere tar kreditkort også.

Jeg anbefaler PayPal, aldri hatt noe problem.

Du registrerer et kredittkort på PayPal som de belaster,

så sender de regning til kortselskapet ditt.

Bare klikk linken og register deg.

Dragracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna Expanded Use Number koden som jeg skal fylle inn, hvor finner jeg den?? Kommer den i posten..? Prøvde nok litt mange ganger, fikk ikke lov mer og kortet mitt kan ikke brukes... heheh ;)

Husker ikke helt, lenge siden, men regner med at det kommer e-mail til den adressa du registrerte :web

Dragracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider