Roger Håkonsen Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Noen som vet helt sikkert hvordan det er med den Rustgarantien til Audi? noen som sier det er 10 år å andre 5. å hvilken rust gjelder det? hvordan er det når man ser det begynner å ruste under lakken? noen garanti på slikt? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 12 år for gjennomrusting. 6år for galv slipp. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Er du i tvil så få noen fra audi/møller til å se på det. Vet om mange som har fått reparert antydninger til rust selvom bilen nærmet seg 12 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 jeg har en 2000 modell, den skal inn til møller 4 september, hvor de skal lake hele taket.. er litt rust nede i de "rillene" som går på langs på hver side av taket! typisk på a3. jeg bestilte en time til vurdering av bilen! møtte opp, de tok masse prøver/målinger av lakken, og jeg kom til og få innkalling i posten sa han, for dette var en garantisak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 jeg har en 2000 modell, den skal inn til møller 4 september, hvor de skal lake hele taket..er litt rust nede i de "rillene" som går på langs på hver side av taket! typisk på a3. jeg bestilte en time til vurdering av bilen! møtte opp, de tok masse prøver/målinger av lakken, og jeg kom til og få innkalling i posten sa han, for dette var en garantisak! hei. da skal jeg og få meg en time hos Audi å høre hva di har å si. du har ike et bilde du kan sende meg av hvordan det ser ut hos deg? takk for Svarene:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hei. da skal jeg og få meg en time hos Audi å høre hva di har å si. du har ike et bilde du kan sende meg av hvordan det ser ut hos deg? takk for Svarene:) joda, skal prøve og huske og ta et bilde før jeg begynner på jobb imåren! legger det bare ut her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 På de litt eldre modellene er det 10 år, og de nyere har 12. Står i serviceheftet hva som gjelder din bil. En av de bakerste sidene.. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 På de litt eldre modellene er det 10 år, og de nyere har 12.Står i serviceheftet hva som gjelder din bil. En av de bakerste sidene.. så hvis jeg har en liten flekk nede ved kanalen så får je det dekt? :) på min 2000 mod:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 litt vanskelig og få bilde av, men her har du noen: slik er det på begge sider på taket mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 litt vanskelig og få bilde av, men her har du noen: slik er det på begge sider på taket mitt! hei! akkurat likt som på kanten av pansret mitt. Takk takk å Tusen takk for bildene!!:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Fant noen sånne bobler jeg å på bil når jeg polerte over den her om dagen. Kanskje man skulle reise innom møller å la de se på saken. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Fant noen sånne bobler jeg å på bil når jeg polerte over den her om dagen. Kanskje man skulle reise innom møller å la de se på saken. ja det høres jo ikke domt ut allefall:) jeg skal innom imorgen. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 På de litt eldre modellene er det 10 år, og de nyere har 12.Står i serviceheftet hva som gjelder din bil. En av de bakerste sidene.. skal sjekke det ut:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 min skal inn 21sept. den har rust på dørene å tak som på den grå ovenfor. jeg får nye dører + nylakkert tak og sider på garanti. digg:) har fått innkallelse pr post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 min skal inn 21sept. den har rust på dørene å tak som på den grå ovenfor. jeg får nye dører + nylakkert tak og sider på garanti. digg:) har fått innkallelse pr post jeg skulle komme tilbake på mandag så skulle di se nærmere på det:) er spent på om det blir nylakkert panser:D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg