Gå til innhold

Rustgaranti?

Ranger emnet

Roger Håkonsen

Anbefalte innlegg

jeg har en 2000 modell, den skal inn til møller 4 september, hvor de skal lake hele taket..

er litt rust nede i de "rillene" som går på langs på hver side av taket! typisk på a3.

jeg bestilte en time til vurdering av bilen!

møtte opp, de tok masse prøver/målinger av lakken, og jeg kom til og få innkalling i posten sa han, for dette var en garantisak!

Dette hørtes bra ut for jeg har det samme på min bil.

Fikk time hos møller i begynnelsen av september for at de skulle ta en titt på dette, får håpe det blir lakk av taket mitt :)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Jeg leverte min fra meg igår til møller.. hadde rust under lakken på taklist, og en flekk på førerdør. så jeg får nylakkert tak og dør.. kjekt av audi å ha 12 års garanti på sånt:)

Garantien dekker desverre ikke leiebil.

10år har med rustgaranti har audi ja, tro meg jeg vet, har måtte betale nok med penger for å fjerne rust på min 97modell siden forrige eier aldri fikk finger'n ut av rævva... :rolleyes:

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min var det rust på panseret. leverte bilen inn å fikk den tilbake med halve døra lakkert, å ingen panser lakkert.

fagreforskjellen på døra er nå ganske så synli, så jeg har krevd å få lakkert opp hele sia på bilen, noe som ser ut som jeg får gjort og etter mye om å men:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider