113deluxe Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 jeg har en 2000 modell, den skal inn til møller 4 september, hvor de skal lake hele taket..er litt rust nede i de "rillene" som går på langs på hver side av taket! typisk på a3. jeg bestilte en time til vurdering av bilen! møtte opp, de tok masse prøver/målinger av lakken, og jeg kom til og få innkalling i posten sa han, for dette var en garantisak! Dette hørtes bra ut for jeg har det samme på min bil. Fikk time hos møller i begynnelsen av september for at de skulle ta en titt på dette, får håpe det blir lakk av taket mitt :) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 På S3 og A3 er det 10 år på galvaslipp Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 HAr det noke å seie om bilen er importert frå tyskland eller ikkje? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 HAr det noke å seie om bilen er importert frå tyskland eller ikkje? skal ikke ha noe å si:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 noen steder de ruster ofte? 8P karosseri altså...selvom jeg ikke har funnet noe da og blir overrasket om det har blitt noe på 4 år Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Har vi rett på leiebil ved garanti saker ? jeg mener å ha lest at møller ikke har dette. Det er jo veldig upraktisk i så fall siden det tar 2-3 uker å ordne dører/tak/side osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etopzi Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg leverte min fra meg igår til møller.. hadde rust under lakken på taklist, og en flekk på førerdør. så jeg får nylakkert tak og dør.. kjekt av audi å ha 12 års garanti på sånt:) Garantien dekker desverre ikke leiebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg leverte min fra meg igår til møller.. hadde rust under lakken på taklist, og en flekk på førerdør. så jeg får nylakkert tak og dør.. kjekt av audi å ha 12 års garanti på sånt:) Garantien dekker desverre ikke leiebil. 10år har med rustgaranti har audi ja, tro meg jeg vet, har måtte betale nok med penger for å fjerne rust på min 97modell siden forrige eier aldri fikk finger'n ut av rævva... :rolleyes: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 på min var det rust på panseret. leverte bilen inn å fikk den tilbake med halve døra lakkert, å ingen panser lakkert. fagreforskjellen på døra er nå ganske så synli, så jeg har krevd å få lakkert opp hele sia på bilen, noe som ser ut som jeg får gjort og etter mye om å men:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg