Recaro Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 http://www.side2.no/helse/article1285636.ece skeptisk til de studiene.. hehe.. er ikke tjukk, men merker faktisk at magen blåser seg ganske bra opp etter en god del pilsing... Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Merker litt jeg også.. Burde egentlig trimme bort magan min^^ Men den er så koos:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 kjekt å ha noe å stable helgs øl på ;D jeg vil påstå at jeg er ganske tynn, men uansett hva jeg drikker, så lenge det har alkohol i seg, så blåser maga'n seg opp... innbiller jeg meg i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Det er kanskje sant.... Det eneste jeg merker er at jenter blir tynnere for hver pils! :p Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 kjekt å ha noe å stable helgs øl på ;Djeg vil påstå at jeg er ganske tynn, men uansett hva jeg drikker, så lenge det har alkohol i seg, så blåser maga'n seg opp... innbiller jeg meg i allefall hehe.. samme merker jeg.. føler meg liksom litt oppblåst hehe :) Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Det er kanskje sant.... Det eneste jeg merker er at jenter blir tynnere for hver pils! :p tynnere og penere.. ;) Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg mistenker bare at blæra blir mindre av øl jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 så mange tusen kr ølmagen min har kosta så SKAL jeg ha den :P Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 så mange tusen kr ølmagen min har kosta så SKAL jeg ha den :P haha :doh Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 så mange tusen kr ølmagen min har kosta så SKAL jeg ha den :P haha.. beste argumentet jeg har hørt for å beholde ølmagen.. :thumb Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 man kaster jo ikke noe som har kosta flere hundre tusen da :nono: Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 man kaster jo ikke noe som har kosta flere hundre tusen da :nono: helt sant d.. har brukt ufattelig med kroner for å få den slik den er:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 jeg kan drikke akkurat hva jeg mvill og akkurat hvor mye jeg vil og spise hva jeg vill og så me jeg vill akkurat når jg sjøl vill men jeg veier fremdeles like mye som jeg gjorde i 10`ende klasse. og NEI jeg har ikke noen problemer med og spise mat. jeg kan gå og småspise heile dagen utenom måltidene. jeg er forelska i øl og drikker i mengder men får ikke noe mere mage forde om. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 da er vi i samma situasjon jon:) ser deg på jobb i morra kl7. timelistehelvvette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg