Gå til innhold

Bilde av skoa til din audi

Ranger emnet


sunplaze

Anbefalte innlegg

Noen som har biler av 8,5x19 felg med 225x35 dekk som sitter på en a4?Det er bare å legge ut bilder av andre felg og dekk dimensjoner også..vurderer veldig sterkt å koste på bilen nye sko, så jeg lurer litt på hvordan det blir seende ut...:D

 

Lurer på hvordan 225 dekk kommer til å se ut på en 8,5" felg også..

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min bil med ASA Pirate (går også som ASA Racing GT Black) 8x18" felger, Kumho Ecsta SPT KU31 VR/WR 225/40-18 dekk og x antall mm med senk :P

 

IMG_3070Medium.jpg

 

Edit: Før jeg senket hadde jeg veldig lyst på 19" for å fylle ut hjulbuene litt mer. Synes 18" virket litt smått da.

 

225 på 8,5" fungerer nok greit det, vil få litt strekk men det gjør jo ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil med 8x18" felger, 225/40-18 dekk og x antall mm med senk :P

 

IMG_3070Medium.jpg

 

Edit: Før jeg senket hadde jeg veldig lyst på 19" for å fylle ut hjulbuene litt mer. Synes 18" virket litt smått da.

 

225 på 8,5" fungerer nok greit det, vil få litt strekk men det gjør jo ikke noe :)

 

Tenker helt likt som deg jeg også...hehe..Hvorfor kjøpte du ikke 19" da?

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker helt likt som deg jeg også...hehe..Hvorfor kjøpte du ikke 19" da?

 

Tja, si det :P

Var vel en blanding av at jeg ville ha litt komfort (veiene her jeg bor er helt jævlig) og at jeg ville senke bilen en del (ja, jeg vet at komforten blir borte da :P).

 

Hadde liksom lest at 19" ble veldig høyt selv med en del senk så da droppa jeg det. Synes det går fint med 18" nå når bilen er blitt litt lavere, eneste jeg ville ha forandra nå er å sette på noen dekk med lavere profil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyo Proxies 235/35-19 på FK Design2 8.5x19

DSC00123-re.jpg

DSC00124-re.jpg

 

Har du noen bilder av bakhjul også?et som liksom vises hvor langt ut felgen stikker...sånn langs med bilen..litt vanskelig å forklare:P men det blir sikkert like mye som fram...?subber de? Hvor mye senk har du? så enormt ut btw:D

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder av bakhjul også?et som liksom vises hvor langt ut felgen stikker...sånn langs med bilen..litt vanskelig å forklare:P men det blir sikkert like mye som fram...?subber de? Hvor mye senk har du? så enormt ut btw:D

 

Tja.. dette er vel det beste bildet jeg har:

DSCF0144.jpg

Bilen står på justerbart fra FK, og er sluppet ned drøyt 70mm foran. Subber ikke i hele tatt, hverken foran eller bak :)

 

Kjørte med samme felga som runebrune før, og det subba hele tida, overalt :p Det innpresset er rimelig drøyt :) Du klarer ikke å senke bilen noe spesielt med det innpresset på 19" hvertfall.

Smale Falken-dekk hjelper jo så klart på men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er lovlig da?

 

Max 7,5 i avvik på hver side. Mao. 15 til sammen, mener jeg det var.

 

F.eks: Hvis det orginale innpresset er 45 og du setter på felger med innpress på 35 så vil det ikke være lovlig i følge Biltilsynet. Da må du få dokumentasjon fra leverandøren av felgene om at de kan brukes på bilen din :P

 

Jeg er så glad for at reglene i dette landet er så firkanta!

 

MEN, det har kun noe å si når du er inne hos Biltilsynet for å godkjenne ting. Er nok ikke mange politifolk f.eks. som bryr seg om det (jeg har ikke fått noe pes for det enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...men er det sånn att man må ha et spesielt senkesett som er godkjent med 8,5x19" ? mener å ha lest det ett sted...altså, får å få godkjent senkesettet så må man ha tuv papirer, og papirer på att senkesettet er beregnet for den felg dim`en...er det slik?

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår