S4 2,7 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hei! Noen som kan hjelpe? Har en S4 2000 mod 2,7 biturbo. Problemet mitt er, under kjøring kutter turboene, og jeg må slå av tenningen for at turboene skal virke igjen, dette skjer nå og da. Etter en diagnosetest som sa at det var ladetrykksregulatoren som var problemt, kjøpte jeg en ny og skiftet denne, dette hjalp ikke. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hei, kanskje det kan være en sensor i avgassystemet som tuller. Tror det var hvis man oversteg en hvis temp så senker den ladetrykket automatisk.. Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S4 2,7 Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei! Takk for svar. Hørtes innviklet ut. Dette er vel noe jeg må på verksted med. Setter pris på flere tilbakemeldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg