Mk2-16v Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Prøvestarta Golfen i går etter at motoren hadde stått i 1,5 år og den startet etter 5.eller 6. gang. Fantastisk ;) Var litt grom lyd på den siden jeg ikke har montert på eksosanlegget ennå. Jeg har også G60 bremser som skal monteres + litt annet snacks. Har et par spørsmål i samme anledning: 1. Hvor får jeg kjøpt Goodridge stålomspunnede bremseslanger og får jeg bilen godkjent med de? 2. Nå som jeg har fått golfen ned på hjula igjen så ser den så høy ut bak hva kan grunnen til det være? kan grunnen være at Golfen har stått på bukker i nesten 1,5 år med støtdemperene bak montert på? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 Originally posted by Mk2-16v Prøvestarta Golfen i går etter at motoren hadde stått i 1,5 år og den startet etter 5.eller 6. gang. Fantastisk ;) Var litt grom lyd på den siden jeg ikke har montert på eksosanlegget ennå. Jeg har også G60 bremser som skal monteres + litt annet snacks. Har et par spørsmål i samme anledning: 1. Hvor får jeg kjøpt Goodridge stålomspunnede bremseslanger og får jeg bilen godkjent med de? 2. Nå som jeg har fått golfen ned på hjula igjen så ser den så høy ut bak hva kan grunnen til det være? kan grunnen være at Golfen har stått på bukker i nesten 1,5 år med støtdemperene bak montert på? Hey grattis man. 1. GH Fittings i Oslo har lag selv typen og ferdig typen. Ja de er godkjente. 2. trolig dempere som sitter bak etter og ha stått ut og kjør eller gyng på den så kommer den nok ned igjen. Lykke til videre. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 Originally posted by Era Hey grattis man. 1. GH Fittings i Oslo har lag selv typen og ferdig typen. Ja de er godkjente. 2. trolig dempere som sitter bak etter og ha stått ut og kjør eller gyng på den så kommer den nok ned igjen. Lykke til videre. Era Jo takk for det ;) Er de ferdig lagde bremseslangene dyre? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by Mk2-16v Jo takk for det ;) Er de ferdig lagde bremseslangene dyre? Litt dyrere en de man lager selv men så har de livstids garanti da. Tror de må bestilles fra England. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg