Gå til innhold

It's alive.....

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Prøvestarta Golfen i går etter at motoren hadde stått i 1,5 år og den startet etter 5.eller 6. gang. Fantastisk ;) Var litt grom lyd på den siden jeg ikke har montert på eksosanlegget ennå. Jeg har også G60 bremser som skal monteres + litt annet snacks.

Har et par spørsmål i samme anledning:

1. Hvor får jeg kjøpt Goodridge stålomspunnede bremseslanger og får jeg bilen godkjent med de?

2. Nå som jeg har fått golfen ned på hjula igjen så ser den så høy ut bak hva kan grunnen til det være? kan grunnen være at Golfen har stått på bukker i nesten 1,5 år med støtdemperene bak montert på?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Prøvestarta Golfen i går etter at motoren hadde stått i 1,5 år og den startet etter 5.eller 6. gang. Fantastisk ;) Var litt grom lyd på den siden jeg ikke har montert på eksosanlegget ennå. Jeg har også G60 bremser som skal monteres + litt annet snacks.

Har et par spørsmål i samme anledning:

1. Hvor får jeg kjøpt Goodridge stålomspunnede bremseslanger og får jeg bilen godkjent med de?

2. Nå som jeg har fått golfen ned på hjula igjen så ser den så høy ut bak hva kan grunnen til det være? kan grunnen være at Golfen har stått på bukker i nesten 1,5 år med støtdemperene bak montert på?

Hey grattis man.

1. GH Fittings i Oslo har lag selv typen og ferdig typen.

Ja de er godkjente.

2. trolig dempere som sitter bak etter og ha stått ut og kjør eller gyng på den så kommer den nok ned igjen.

Lykke til videre.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Hey grattis man.

1. GH Fittings i Oslo har lag selv typen og ferdig typen.

Ja de er godkjente.

2. trolig dempere som sitter bak etter og ha stått ut og kjør eller gyng på den så kommer den nok ned igjen.

Lykke til videre.

Era

Jo takk for det ;)

Er de ferdig lagde bremseslangene dyre?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider