Gå til innhold

lurer på noe her..

Ranger emnet

laffen80

Anbefalte innlegg

har en audi 100 2,8 C4..

jeg lurer på om det er noen som veit hvordan jeg stiller klokka på dashbordet?

klokka står sammen med diverse andre målere..

og så lurer jeg på om det er lett å skifte speedometert på samme bilen? det vil ikkje fungere sjikkelig ,det henger seg opp på 80 km i timen og er veldig treigt ellers, så jeg vil gjerne bytte det..

kan noen hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit med å finne ut av klokka selv... Men fant ved en tilfeldighet ut at man bruker samme knappen som til tripptelleren. I stedet for å trykke den inn som når du skal resette trip, drar du ut og vrir. Da stiller du klokken...kiddie

Ops... Ser du kjører 100, men det er sikkert mye det samme på den også... Prøv...:partyon:

1996 Audi A6 2,6

2001 Audi A6 1,9tdi

93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831

96 Audi A6 2,6 Quattro(X)

85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en audi 100 2,8 C4..

jeg lurer på om det er noen som veit hvordan jeg stiller klokka på dashbordet?

klokka står sammen med diverse andre målere..

og så lurer jeg på om det er lett å skifte speedometert på samme bilen? det vil ikkje fungere sjikkelig ,det henger seg opp på 80 km i timen og er veldig treigt ellers, så jeg vil gjerne bytte det..

kan noen hjelpe meg med dette?

hvis du enda ikke har fått hjelp kan jeg hjelpe deg. har en A6, går ut ifra det er samme opplegget på 100. det er to "spaker". på min bil er det slik at jeg må holde den venste inne i et par senkunder, så trykker jeg inn den høyre et par sekunder og vrir på dem, kommer an på hviklet pil du vil flytte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider