laffen80 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har en audi 100 2,8 C4.. jeg lurer på om det er noen som veit hvordan jeg stiller klokka på dashbordet? klokka står sammen med diverse andre målere.. og så lurer jeg på om det er lett å skifte speedometert på samme bilen? det vil ikkje fungere sjikkelig ,det henger seg opp på 80 km i timen og er veldig treigt ellers, så jeg vil gjerne bytte det.. kan noen hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmist Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Sleit med å finne ut av klokka selv... Men fant ved en tilfeldighet ut at man bruker samme knappen som til tripptelleren. I stedet for å trykke den inn som når du skal resette trip, drar du ut og vrir. Da stiller du klokken...kiddie Ops... Ser du kjører 100, men det er sikkert mye det samme på den også... Prøv...:partyon: Siter 1996 Audi A6 2,6 2001 Audi A6 1,9tdi 93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831 96 Audi A6 2,6 Quattro(X) 85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Nei, ikke den for tripptelleren. Den for å justere lysstyrken i instrumentpanelet drar du ut og vrir høyre/venstre for å justere timer/minutter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 har en audi 100 2,8 C4.. jeg lurer på om det er noen som veit hvordan jeg stiller klokka på dashbordet? klokka står sammen med diverse andre målere.. og så lurer jeg på om det er lett å skifte speedometert på samme bilen? det vil ikkje fungere sjikkelig ,det henger seg opp på 80 km i timen og er veldig treigt ellers, så jeg vil gjerne bytte det.. kan noen hjelpe meg med dette? hvis du enda ikke har fått hjelp kan jeg hjelpe deg. har en A6, går ut ifra det er samme opplegget på 100. det er to "spaker". på min bil er det slik at jeg må holde den venste inne i et par senkunder, så trykker jeg inn den høyre et par sekunder og vrir på dem, kommer an på hviklet pil du vil flytte på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg