__ZnipZ__ Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hei.. min 240 har begynt å bli litt "rar" av og til kan jeg file starter lenge og andre ganger starter dein på første forsøk... Hva kan være galt? slik er de uansjett hvor lenge bilen har ståt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 er det uansett hvor mye bensin du har i tanken? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ja om de er full elr hal tank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hmm... lagt merke til om været har noe å si? min sliter med å starte når det begynner å bli skrallt i tanken serru :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 ok.. spesielt vist de er kjørli... vist de er varm starter den fort.. men må litt lengre tid vist de er kalt.. men den har aldri vært sånn tiliere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bytt gasser. Hadde noe slikt på min også. Var noe tull med choken ellernoe der. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Drit i å bytt gasser enda, sjekk hele tenningsystemet, at ingen ledninger har dårlig kontakt og at lokk og rotor er i orden. Har B21AT selv og er av og til plaget med at den er tungstartet og da er det ikke værre enn at rotorlokket har flyttet litt på seg.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Drit i å bytt gasser enda, sjekk hele tenningsystemet, at ingen ledninger har dårlig kontakt og at lokk og rotor er i orden.Har B21AT selv og er av og til plaget med at den er tungstartet og da er det ikke værre enn at rotorlokket har flyttet litt på seg.. ok, skal sjekk etter om de.. takk fer svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg