Gå til innhold

305 motor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ligger en komplett marine CBB 454 hjemme her på tunet.. Går på fyllinga om 2-3 dager. Bare å komme å hente den.. :)

Stopp! Staaans! Holdt! Hva er'e du sier gutt. Hva er gæærnt med denne siden den skal på fyllinga? Er den reparabel henter jeg den tvert... Som i søndag!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr den gått med saltvannskjøling rett i motoren eller varmeveksler?

Det er jo en grunn til den er byttet ut ;)

Men blokka er hel, akselen til oljepumpa knakk, så oljetrykket forsvant, så en aldri så liten overhalling er nødvendig. Tror også toppene er hele, men saltvann og jern er en dårlig kombinasjon. Ser jævlig ut, men er nok håp. Mye er gjort med litt syrekoking :)

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp! Staaans! Holdt! Hva er'e du sier gutt. Hva er gæærnt med denne siden den skal på fyllinga? Er den reparabel henter jeg den tvert... Som i søndag!

Er reparerbar for en pris ja :)

Bare å hente den, ta med henger så har jeg traktor å lesseapparat :)

Men send meg en PM så tar vi detaljene der

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er reparerbar for en pris ja :)

Bare å hente den, ta med henger så har jeg traktor å lesseapparat :)

Men send meg en PM så tar vi detaljene der

Du har ikke et bilde eller syv...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider