Gå til innhold

Drift Day #1 - Rudskogen 08.11

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by TurboKnut

Jeg er på vanlig telefonlinje. Regner med at det går like lang tid å laste ned en sånn film som det er til neste drift-dag...

Filmen er på 13,8mb, så det er vel overkommelig tror jeg;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Når du snakker om neste drift dag.. Har du tenkt på å arrangere en sånn dag til eller 2 før jul Fredrik??

Neppe. Sjansen for at det kommer folk og at banen er tørr er så liten at jeg ikke vil ta den økonomiske risikoen. Jobber heller med å få alle fomaliteter på plass før 2004 sesongen.

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Jeg kommer ;)

Hva koster det forresten å leie Rudskogen et par timer, midt i uka eller en helg?

Skal vi se om jeg husker. Tror det er 17500 for dag (09-16), 7700 for ettermiddag (17-21) og 22500 for Lørdag (09-18)? Er veldig usikker på dette, så ring og hør. Kontaktinfo på http://www.rudskogen.no

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Såpass ja...

Da ble det litt for dyrt til at man kan kjøre "private" arrangement der..

Ja, det gjør jo det. En ettermiddag går jo an om sommeren, men nå blir det jo mørkt 16.30 :( Fikk heldigvis litt rabatt på Drift Day, så det gikk akkurat i null...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Neppe. Sjansen for at det kommer folk og at banen er tørr er så liten at jeg ikke vil ta den økonomiske risikoen. Jobber heller med å få alle fomaliteter på plass før 2004 sesongen.

Skjønner. Ble det annonsert om drift day nesten kun på bilforumet? hvis det ble det syns jeg det kom veldig mange. jeg sa det tidligere og, men jeg tror det er stor sjanse for at 2004 sesongen blir suksess. jeg har hvertfall 2 kompiser som har veldig lyst til å være med neste gang (vi er på utkikk etter bil til han ene). Så er det sikkert masse folk her på forumet som nesten ble med denne gangen som sikkert hiver seg med neste gang..

Filmene vil sikkert også spre interessen bra..

Syns det var tøft gjort at du arrangerte det med så liten garanti for å få dekket utgiftene, kanskje du skulle fått forhåndsbetalt fra oss andre neste gang..

Til de som ikke ble med denne gangen, men vil være med neste gang på drift day, post en melding her å si at du blir med neste gang??

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Det er kjipt å bo så langt unna rudskogen til tider :(

Dette hadde virkelig vært morro å satsa litt på!!

Forhåpentligvis vil vi kunne arrangere drifting flere steder i landet på sikt. Først må vi bare få alle bitene på plass, slik at vi er en motorsportsgren på lik linje med racing, rally, bilcross etc. :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider