Lethal Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Dette er som fin musikk i mine ører!!:D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 positivt positivt positivt hehe FSR du drømmer om en norsk paralelldrift med mange biler på rudskogen du... jada høres ut som et nydelig bilde :D bra du sparker igang folk slik at det skjer no! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Jeg fikk tatt (norges første?) paralelldriftbilde på fredagen på siste Gatebil. Kan ikke komme på treffet, men gleder meg stort til å ta enda heftigere slike bilder:) Copyright: Gatebil Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Kid-A Jeg fikk tatt (norges første?) paralelldriftbilde på fredagen på siste Gatebil. Kan ikke komme på treffet, men gleder meg stort til å ta enda heftigere slike bilder:) Copyright: Gatebil Fett! Oppfordrer både Vidar og Borgar til å ta en tur den 08.11!!! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 hehe se passasjerern i bmw til jødahl titter på RXn :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by momo hehe se passasjerern i bmw til jødahl titter på RXn :D Mye mer sexy enn BMWn, vet du :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Ascona Fredrik.. gidder du å slette litt i PM boksen din? Jeg har prøvd å sende deg PM.. Åh, skulle være plass der. Skal ta en titt... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Ascona U wish.. Hva?? Ikke aktuelt? Det var da kjedelig... Kunne godt tenkt meg å skremme den bilen din litt skikkelig for en gangs skyld! :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Dette må jeg si er knallbra jobba FSR!! STÅ PÅ!!! FSR = norges drifte-konge?? :D Stiller nok som publikum. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Ost Hva?? Ikke aktuelt? Det var da kjedelig... Kunne godt tenkt meg å skremme den bilen din litt skikkelig for en gangs skyld! :D LOL .....og Ascona klarer sikkert ikke å skremme bilen din...... ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Får virkelig håpe noen kommer til å filme dette! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by tekNetium Får virkelig håpe noen kommer til å filme dette! Å ja da, det vil bli laget en skikkelig video ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 jeg får kjøpe inn en Drift bil i løpet av vinteren da :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Quicksilver jeg får kjøpe inn en Drift bil i løpet av vinteren da :) Ja, eller bruke den du har. Burde vel ikke være noe problem det? :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Dersom oppmøtet på dette blir bra, og de som stiller opp er seriøse og har litt skikklige biler jeg syntes dette virker KJEMPE BRA!! har ingen negative kommentarer om dette, eneste jeg lurer på er, hva som sees på som en skikkelig biler. Sånn som jeg ser det så har jo VELDIG mange her fordommer mot f.eks cossie'er men en 2wd cossie høres i mine øre veldig ut som en god driftebil.. jeg har ingen selv så hvordan den er kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har sett noen sladde på rudskongen etc så sladde kan den jo :) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg