pajeroturbo Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 har en 93mod tahoe som det står 350 tbi motor i. noen som har tips til og få mere effekt ut av denne, eller mere moment nede på registeret. vil ikke ha noen turtals maskin i en offroader. er det nytt eksos med nye headers og 2x2.5" eksos. nytt innsug og kam som er tingen og gjøre for denne ell? hvertfall eksos regner jeg med pga den sinsykt store catalysatoren som sitter der. noen som har forslag til åssen kam som kan funke i en offroader? tenkt og bestille alt ifra summit hvertfall, handlet mye der før, enkelt og gode priser. F.eks denne kammen er det et greit valg? fikk denne opp når jeg valgt til offroad bruk hvertfall. http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=LUN%2D06101&autoview=sku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Computer Controlled Compatible: No Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Det er lite du kan gjøre med en tbi motor uten at du må ha ny datastyring. headers og et 3" eskos med en "sportskatalysator" gjør en del kanskje en 20-25 hester (i beste fall) ikke mye å skryte av men det merkes litt. (jeg har gjort dette selv) Skal du få noe merkbart ut av en tbi motor må du bytte chip,(og topper/kam) og det er her det begynner å bli komplisert. Det er ikke mye å velge på å du må følge chiptilverkerens spec på deler. Og du skal ikke gjøre særlig mye modder før du må bytte selve tbi enheten. TBI motoren er en aldeles utmerket bruksmotor så det eneste trimmen jeg vil anbefalle er headers (shorty), summitracing er helt ok, 3" eksos med en ny katalysator, og et nytt luftfilter, tbi en klarer disse moddene med et skrik. her er en link til en som lager chip http://www.tbichips.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg