Gå til innhold

Min Neon

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Neon'en min. Og lurer derfor på ka den er verd:

Dette er gjort med den:

-NY H&R senkesett med TÜV godkjenning. (montert 04.08.07)

-Ny FORRAN: Gule justerbare koni (+H&R). (montert 04.08.07)

-Ny BAK: Monroe bak (+H&R). (montert 04.08.07)

-Ny Tårnstabstag forran. (montert 04.08.07)

-Ny Sportsfilter.

-Ny registerreim og vannpumpe på 226000km.

-Skal bytte olje og oljefilter igjen snart (byttet for ca 6000km).

-Ny Slissede og borrede bremseskiver bak.

-Ny Greenstuff bremseklosser forran (ikke påmontert).

(skulle kjøpe slissede og borrede skiver, men de gikk tom)

-Ny Bensinfilter.

-Lys-sett for bedre lys.(biltema)

-Ny Motorfeste forran.

-Ny Katalysator.

-Ny simons 2,5" sportseksos.

(bråker litt, så mellompotte bør vurderes, koster noen hundrelapper og er lett å montere da jeg ikke har sveist mellomrøret til katalysator. Resten av sveist utenom kobling til bakpotte. fordi jeg ville kunne ha valget til å bytte om jeg ville.)

-Anlegg:

-Pioneer 4x50W DEN-P5600MP (spilleren)

-Alpine Diskant forran

-Alpine 5.25" forran

-2stk 6x9"Pioneer Accelerator bak

-2stk 10"BOSS subber med BOSS forsterker

-Vinterdekk på alufelger følger med. Var piggdekk som jeg har dradd ut piggene på. Her i Bergen er det så og si ikke vinter anyway, så de overlever nok en sessong til.

Ellers vil jeg påstå at den er som eg gokart å kjøre i svinger I FORHOLD til at den kjører med 185/65/15 dekker av ikke beste dekk.. Henger like bra som S4'en (quattro) min (som eg nå kjører på vinterdekk)

Bilen er en 1995 mod registrert des. 1994

gått 235000 tror eg (damen som kjører den så vet ikke 100%)

EU godkjent til juni eller juli neste år..

så og si rustfri utenom at det er rust på bakluken.

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk høre fra en bilselger jeg stoler på(!) at alt som er gjort med biler utover orginalt, stort sett er negativt for prisen, og du får ikke noe ekstra for stereoanlegg og fine felger annet enn at bilen kanskje blir lettere å selge. Med unntak av om du finner en entusiast som er ute etter akkurat det du har gjort. Og selvsagt stiller det seg anderledes for rent vedlikehold og bytting av slitedeler.

Så det er bare å ta utgangspunkt i hva en tilsvarende årsmodell med tilsvarende kilometerstand koster, og så legger du på det du helst vil ha igjen for ekstradingsene, og så annonserer du. Får du ingen henvendelser, har du priset bilen for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider