EliseMarie Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 fulltreff!! Er lakken jeg lurer på.. Er det ekte candy eller er det ordinær metallic? Hei mener å huska at bilen ble lakkert i hose of kolor candy red lagt over gull bunnfarge.dyr lakk ca pris 16 tusen.og veldig kjedelig om du får ei ripe,siden denne effeketen er veldig vanskelig å flekklakkere.så da er det bare å bla opp 16 lapper til til ny lakkering:fatality:+ jobb:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hei mener å huska at bilen ble lakkert i hose of kolor candy red lagt over gull bunnfarge.dyr lakk ca pris 16 tusen.og veldig kjedelig om du får ei ripe,siden denne effeketen er veldig vanskelig å flekklakkere.så da er det bare å bla opp 16 lapper til til ny lakkering:fatality:+ jobb:fatality: Ser ut som de fleste har fleske til med ekte candylakk, er vel ikke så lett å få til en etterligning med vanlig metallic lakk da.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei mener å huska at bilen ble lakkert i hose of kolor candy red lagt over gull bunnfarge.dyr lakk ca pris 16 tusen.og veldig kjedelig om du får ei ripe,siden denne effeketen er veldig vanskelig å flekklakkere.så da er det bare å bla opp 16 lapper til til ny lakkering:fatality:+ jobb:fatality: Dette gjelder den Helge Vik bygde? for den fra Hamar tror jeg ikke er basert på gull bunnfarge.. den er mye drypere rød, mer diskret, men allikevel fet farge! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 her er helge vik sin gamle med nye eiern... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Dette gjelder den Helge Vik bygde? for den fra Hamar tror jeg ikke er basert på gull bunnfarge.. den er mye drypere rød, mer diskret, men allikevel fet farge! Den på Hamar er basert på gull, gubben min som lakka den ;) HoK candy Apple red, samme farge som han har på sin Supra. Mørkhets graden avhenger av hvor mye candy farge man legger. Men jeg tror ikke dette er samme fargen som er på Helge Viks x e 30, den går mer i orange (ser dette veldig godt i sollys) Siter Ourom Racing Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 den andre "m3en" sitter det en turbomatet 325 motor i... meget pen bil.. er nok den du har sett i hamar;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 den gamle bilen til helge vik er det fetteren min som har overtatt.. å som æ har funne ut så er det faktisk en kawasaki farge på den. Kawasaki Orange-motorrad-lack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 den bredda M3'n er bygd i tyskland.. kom til norge ferdig modda, hvertfal karosseri messig. motor osv aner jeg ingenting om... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Den i Hamar et Stian Olsen sin ! En god kompis av fatter'n det :) Også er det vell Are Aurom som lakkerte den tror jeg, motoren er fra 325, T66 turbo +++++ ca 380 eller noe rundt der på driven : ) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 den andre "m3en" sitter det en turbomatet 325 motor i... meget pen bil.. er nok den du har sett i hamar;) Stemmer det, den på Hamar er en 325 turbo med M3 bredding(mener jeg?) Den har bla hvert med i et gatebil blad, mulig du finner ut mer om den der hvis du leter. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg