Gå til innhold

BMW 316 med 318 motor. Han selger den i dag til meg eller en annen.

Ranger emnet

Aleksandr

Anbefalte innlegg

Bilen er en 316 med motoren til en 318. 96 modell.

Den er ikke Eu godkjent men selgeren sier han er ganske sikker pa at det bare er eksospotta som er feilen. han fikk den i bytte med en annen bil og vil kvitte seg med den fort. vet at det er forskjell pa hestekreftene i hver av motorene men han blei ganske sur siden jeg masa om det.. og repeterte at det er akkurat samme motoren!Hvordan er dette i forhold til forsikring og sann?? Her paster jeg fra wiki.com hehe:

Denne stod i originalt, som dere med litt peiling kanskje allerede vet :)

The M40B16 is a 1.6 L (1596cc) version of the M40 producing 102 hp of mechanical power and 105 ft. lbf of force using Bosch M1.3 fuel injection.

Denne star i:

The M40B18 is a 1.8 L (1796cc) version of the M40 producing 115 hp of mechanical power and 165 ft. lbf. of force. Like the M40B16, it also uses Bosch M1.3 fuel injection.

Er dette et trygt kjOp?

Trenger sArt litt hjelp her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, finn en annen.

M40 motor er også ikke noe særlig, har hatt en god del av de nå og er jo nesten bare problemer! En feilkonstruksjon fra fabrikk.

316 M40 og 318 M40 er identiske utvendige, med mindre man har med seg speil og ser nøøye på undersiden av innsuget der det står innskravert enten 1,6L eller 1,8L.

Hvis han så påståelig sier at den går enkelt gjennom EU så bli enige om at du betaler 1500kr mer ellerno mot at han utbedrer evt feil og får den gjennom EU. Det er den eneste betingelsen til at jeg nonesinne skulle kjøpt en slik bil.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider