Gå til innhold

Noen som har flere bilder av denne? (Nissan)

Ranger emnet


-zlurv-

Anbefalte innlegg

Den er fra... Helvete! Husker ikke hva filmen heter! Er japans svar på fast&furious. Ganske ny her i landet trur jeg.. leide den nylig og stod rett ved "nyheter"-hylla her :)

Er forresten en AE-86 den du har bilde av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 14? Ser daglig idiotiske innlegg fra deg, og du kan no begynne å svara skikkelig. Sånne folk som deg provosera nåke jævlig

 

Nå er det slik at jeg og Zlurv kjenner hverandre,så er lov med tull og tøys da.Hadde aldri sprutet ut en sånn kommentar om en random hadde laget tråden :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra... Helvete! Husker ikke hva filmen heter! Er japans svar på fast&furious. Ganske ny her i landet trur jeg.. leide den nylig og stod rett ved "nyheter"-hylla her :)

Er forresten en AE-86 den du har bilde av ;)

 

Det er der er en laurel, er vel corolla som har modellbetegnelse ae-86?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra... Helvete! Husker ikke hva filmen heter! Er japans svar på fast&furious. Ganske ny her i landet trur jeg.. leide den nylig og stod rett ved "nyheter"-hylla her :)

Er forresten en AE-86 den du har bilde av ;)

 

Initial D, du tenker på? sånn animasjonsfilm som har kommet ut i en utgave med ekte skuespillere osv.

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Initial D, du tenker på? sånn animasjonsfilm som har kommet ut i en utgave med ekte skuespillere osv.

 

Jeg har denne,og er rimelig sikker på at denne Laurel`en er med.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

initial d filemen var jo mye bedre en the fast and the furious da. mn d er en corolla ae-86 som er med i initial d filmen ikke en laurel

 

:win Filmen er mye bedre ja, bilen på filmen er en Toyota Corolla Levin (Ae-86 GT-Apex)! Altså ikke en Laurel som på bildet...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår