Kjetl0vB Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hei jeg og en par til har lagd og startet op en side for Vw og Audi intreserte . Siden er beregna til og ha bilder og sånt fra diverse Prosjekter vi håper dere skulle ha ! Nå som det nermer seg vinter er det vel mange som har lyst til og gjøre bilen sin finere frem til våren igjen. da tenkte vi at vi skulle lage en side der de som hadde prosjekter kunne samle seg og følge med på verandres prosjekter,og kanskje gi verandre lit tips i forumet og slikt!!!! =) så aller er hjertelig velkommene til denne siden !! Uansett frelst eller ikke! Dere med prosjketer meld dere in og så skal vi legge ut info og bildene dere sender såfort som mulig ! OG for al del join Forumet http://www.VwAudi-Pro.net Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Bra tiltak! Skal bidra med ting når jeg begynner å pusse opp Audien min! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Må vel nesten melde meg inn jeg da :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Har meldt meg inn! 2 ganger også tror jeg :D Fikk ikke opp noe gratulerer, du er nå påmeldt -melding... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Sorry s2 manne :( Har desverre ikke fått mekka det enda. Men du kommer snart på siden ! Gratulerer du er nå meldt in ;) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 join oss også på irc :) #VwAudi-pro @ Efnet Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Dette blir en bra side. Artig å lese om folks prosjekter. Får se om jeg får mekka noen flere bilder av prosjektet mitt...... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 kult det her.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Morro og høre dere er positive til det =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Trenger mere medlemmer =) Med dere in alle samme så jeg får noe og pusle med.. http://www.vwaudi-pro.net Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Selv om jeg ikke har fått bilen min enda... Da kan dere være med fra første stund! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Bil er det snakk om ?? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det er det vi snakker om... Håperdet går greit at jeg henger meg på. SKal poste et bilde.... Bilen er FINE! Skal montere lexus look alike baklykter... (fine-ikke lexus), skal få andre felger, bygge anlegg og andre ideer taes til etter tanke! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ikke helt ferdig innvendig. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Nice du har drømme motoren min ;) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg