Hersker Hans Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Se om du klarer å få ordna det sånn at man kan legge inn bilder av bilen sin i det man Logger inn da, og at man skriver modellen på bilen, ikke bare audi eller vw og motor.. prøvde å melde meg inn, epost tingen min er litt jalla, kanskje du kan si fra hvis jeg ikke ble registrert? hvis du husker det. kom på et lite forslag, hva meg at hver enkelt bil blir en tråd i et forum, at man kan legge inn innlegg om bilen under bilen liksom. ?? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ja det først nevnte der skal fikses men vi måtte bare se på populæriteten først , Og den ser bra ut så blir nok noe sånt nå ja. Det andre er et bra forslag =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 ok ja du er inne Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 sendt forespørsel Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Nice =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ja men da begyner det virkelig og bli liv i leiarn da , har til nå fått in 18medlemmer på den lille stunden som siden har eksistert og det er jo bra da! Manler og legge ut noen pga av mangel av bilder ,, så til dere som har meldt dere in men ikke sendt meg bilder "gjør det på starky@brua.no fortest mulig" Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hvert stille med inmeldinger en stund nå .. hva skjer ?? Legg merke til er min post nr 100.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Vil bare meddele at siden begynner å bli veldig bra... dette kan bli en bra vw/audi side! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Starky Ja men da begyner det virkelig og bli liv i leiarn da , har til nå fått in 18medlemmer på den lille stunden som siden har eksistert og det er jo bra da! Manler og legge ut noen pga av mangel av bilder ,, så til dere som har meldt dere in men ikke sendt meg bilder "gjør det på starky@brua.no fortest mulig" Kan godt mase litt på danna.... ;) Har et par bilder for meg. Selv om han er tilbake med nytt driv i gamle takter så burde han kanskje ha litt tid. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Prøvde å joine, men jeg tror ikke det gikk helt som det skulle.... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 hehehe, nytt driv i gamle takter....tja, vi får se ;) ;) Skal se om jeg ikke får somla meg til det...håper bare jeg finner igjen cden i alt rotet til bruttern :rolleyes: Må få tatt noen bilder av prosjektet jeg oxo....og felgene jeg får til helga!!!!!! :D :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Danna hehehe, nytt driv i gamle takter....tja, vi får se ;) ;) Skal se om jeg ikke får somla meg til det...håper bare jeg finner igjen cden i alt rotet til bruttern :rolleyes: Må få tatt noen bilder av prosjektet jeg oxo....og felgene jeg får til helga!!!!!! :D :D He,he. :D Sjekk a, hvis ikke kan jeg fyre opp en etterpå. Så fort. Det liker vi. :) Har ikke tid til å skjenke mer i vinter du da. Må jo polere litt.... :rolleyes: Og litt jobb på bilen. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 joina for en dag eller to siden, venter fortsatt på mail så jeg får sendt bilder :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Det er desverre en liten feil på siden fortiden som jeg driver og fikser... men vist noen vil melde seg in er det bare og sende meg bilder og info på starky@brua.no Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Hei nå er siden i fin form igjen og alt er i orden .. Driver nå og oppdatere litt og første man ut er Runar <--SeHer--> Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg