Gå til innhold

VwAudi-Pro

Ranger emnet

Kjetl0vB

Anbefalte innlegg

Se om du klarer å få ordna det sånn at man kan legge inn bilder av bilen sin i det man Logger inn da, og at man skriver modellen på bilen, ikke bare audi eller vw og motor..

prøvde å melde meg inn, epost tingen min er litt jalla, kanskje du kan si fra hvis jeg ikke ble registrert? hvis du husker det.

kom på et lite forslag, hva meg at hver enkelt bil blir en tråd i et forum, at man kan legge inn innlegg om bilen under bilen liksom. ??

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja men da begyner det virkelig og bli liv i leiarn da , har til nå fått in 18medlemmer på den lille stunden som siden har eksistert og det er jo bra da!

Manler og legge ut noen pga av mangel av bilder ,, så til dere som har meldt dere in men ikke sendt meg bilder "gjør det på starky@brua.no fortest mulig"

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Starky

Ja men da begyner det virkelig og bli liv i leiarn da , har til nå fått in 18medlemmer på den lille stunden som siden har eksistert og det er jo bra da!

Manler og legge ut noen pga av mangel av bilder ,, så til dere som har meldt dere in men ikke sendt meg bilder "gjør det på starky@brua.no fortest mulig"

Kan godt mase litt på danna.... ;) Har et par bilder for meg.

Selv om han er tilbake med nytt driv i gamle takter så burde han kanskje ha litt tid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, nytt driv i gamle takter....tja, vi får se ;) ;)

Skal se om jeg ikke får somla meg til det...håper bare jeg finner igjen cden i alt rotet til bruttern :rolleyes:

Må få tatt noen bilder av prosjektet jeg oxo....og felgene jeg får til helga!!!!!! :D :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

hehehe, nytt driv i gamle takter....tja, vi får se ;) ;)

Skal se om jeg ikke får somla meg til det...håper bare jeg finner igjen cden i alt rotet til bruttern :rolleyes:

Må få tatt noen bilder av prosjektet jeg oxo....og felgene jeg får til helga!!!!!! :D :D

He,he. :D

Sjekk a, hvis ikke kan jeg fyre opp en etterpå.

Så fort. Det liker vi. :)

Har ikke tid til å skjenke mer i vinter du da. Må jo polere litt.... :rolleyes: Og litt jobb på bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider