FrankB Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Da har jeg fått den nye bilen min:) Bilen er en 1997 Audi A4 1.8TQ som sagt, den er helt standard etter som jeg kan se, så en del som skal gjøres :) Jeg syns fargen er ganske så fin! Va tycks? jeg har jo en del spørsmål også. Lurer på om jeg skal ha ny potte, for det ser ganske mye bedre ut enn dissa 2 rustrørene som sitter på som standard :P Skal ha dual rustfrie potter, og lurte på om det var flere alternativer enn svendsen eksos? så vitt jeg vet fører de de nyeste simons eksos-anlegget, dette ser ganske fresht ut. Men koster jo litt, men jeg klarer jo ikke montere selv, så det må jeg nok ut med. Lurer litt på facelift lykter, og New RS 4 felgene: http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp29-newRS4.html Er facelift lykter vanskelig og montere? Og hvor kjøper jeg det egentlig? på nbs så finner jeg ingenting som heter facelift liksom, så er litt usikker.. Jeg har også siktet meg inn på RS4 grillen, og anlegg skal fikses;) Hva ellers syns dere, og forslag til ting jeg kan gjøre?;) (Beklager sikkert dumme spørsmål, men jeg er ikke sååå dreven i bil-gamet!) beklager takluka, glemte lukke den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Gratulerer med ny bil :D Får se om jeg ser denne rundt om i dalen da ;) Hvis du skal kjøpe facelift lykter så holder det egentlig bare å se etter noen som er fra 2000 og opp. Da facelift utgaven kom, ligger forresten guide til montering i FAQ tråden! NBS er vel rimligst. Ellers så kan du jo senke den litt kanskje? Bare noen mm foran og bak hjelper en del. Fjerne emblemene bak, tenker da på A4 og 1.8T Quattro merkene. Med mindre du liker de da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 den får du nok se.. :P Men jeg bor lenger opp i dalen jeg da =) Bosch lyktene på nbs, er det facelift lyktene liksom? ASP=3012750[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=1997[O]Varegruppe=0015"]link Ja skal nok senke den etterhvert.. noen anbefalinger der?:) Takker for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Vurderer innkjøp av det nye simons anlegget til audi a4 som Svendsen eksos fører... noen erfaringer med dette? Koster 6500,- ferdig montert, litt dyrt, men ser jo ganske pent ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06166&ASP=3012750&Type=Audi&Model=A4&Year=2000&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3012750[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=2000[O]Varegruppe=0015 http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06167&ASP=3012750&Type=Audi&Model=A4&Year=2000&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3012750[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=2000[O]Varegruppe=0015 De to skal du ha :) Det er facelift. Justerbart er jo digg å ha, men kommer an på hvor lav du vil ha bilen det. Fungerer greit med bare fjærer å, 50/40 f.eks. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 takker for svar, du er en knupp! :P Simons anlegget, har du noen erfaringer? 6500,- verdt og betale syns du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hehehe, jeg vet ^_^ Hm, eneste jeg egentlig vet om Simon's er at de ikke er rustfrie og er billige. Men det kan jo ha forandret seg. Jeg fikk tilbud på 5000kr for ferdig sveisa og montert anlegg fra kat'n og bakover hos Svendsen på Karihaugen i fjor en gang... Ta å send en PM til brunerune her inn, han har Simon's anlegg (iallefall potte), så kan du jo spørre han litt om kvaliteten osv. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 fikk en mail fra dem skjønner du, hvor jeg spurte om de hadde noe som var bra til a4. Da sa han dette, og at dette var rustfritt. Svendsen Eksos Oslo to me Dette er det nye simons rustfrie anlegget , det er dette vi har å tilby på denne bilen. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Å ja, visste ikke at det gikk an å få rustfrie deler fra Simon's jeg :P Hehe, men da er vel ikke 6500 så ille. Var det da snakk om fra katalysatoren og bakover, eller hur? Får vel ikke noe billigere enn Simon's, så vidt jeg vet da.. Supersprint er litt dyrere igjen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Var på simons og sjekka hvordan det så ut der og ser ut som om det er fra kat og bakover ja.. skal høre litt mer med dem før jeg bestemmer meg tenker jeg. Men er fristende;) Bilen ser 100x bedre ut med en gang, bedre en dissa rustrøra som standard :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Så sant, så sant! Har så lyst til å bytte mitt jeg å, jeg har heldigvis ikke to sånne små rør da, har et "stort" :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 To tuter slår jo en, anyday ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 haha :D Er du rå på lakkering og alt mulig eller alex? virker som du har greit peiling. Da bare stikker jeg oppom deg når ting skal fikses :P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 To tuter slår jo en, anyday ;) Bedre med en tut enn to som er dekket av rust da :P hehe, men ja. Ville helst hatt to jeg å :) haha :DEr du rå på lakkering og alt mulig eller alex? virker som du har greit peiling. Da bare stikker jeg oppom deg når ting skal fikses :P:P Hehe, lakkering kan jeg ikke så veldig mye av, var sånn passe nervøs før jeg begynte å pusse ned bilen min :s Ellers lærer man jo litt etterhvert da, plukker opp litt her og litt der :) Men sånne mekaniske ting, bytte av drivledd, hjullager osv osv tørr jeg ikke røre. Lar heller en mekaniker fikse sånt. Tar sånne små ting selv bare. Men kan sikkert hjelpe deg med litt ymse ting. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hehe den er roger. Det som står på agendaen nå først og fremst er vel potte og anlegg tror jeg. Tror jeg venter med felger til neste år, må snart bytte til vinterdekk uansett. Bare drittvær her i hakadal :P Evt facelift lykter og sånt søtt hvitt blinklys da. Senking blir nok også til neste år;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg