al3x Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Se der ja, gratulerer :) Ble mye penere enn de felga som satt på :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 takktakk, gjorde seg det der ja :) takk for tipset om 18" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Haha! Du klarte ikke å vente med felgene nei?;P Det ble jo forbedring til tusen! Du må nesten senke den litt og nå.. =P -Chris Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 pen bil=) tøff potte og kule felger! nice farge=)=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Det ble jo knalltøft!! Har du senket den noe? For tenkte meg nemlig de samme felgene. Hvor mye betalte du hos SHarif? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Blir bra dette her =) Men syntes du må få på litt senk, da blir den knall ;D Kjøper meg kanskje a4 selv i dag jeg =) -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 se der ja :) blei pent men den trenger virkelig senk :) du må jo nesten skjekke at det ikke ligger en katte oppå dekket før du kjører jo ....hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hvor mye betalte du hos Sharif? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankB Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 se der ja :) blei pent men den trenger virkelig senk :) du må jo nesten skjekke at det ikke ligger en katte oppå dekket før du kjører jo ....hehe Hehe, ja den skal senkes! men det blir ikke før til neste år :D Det ble jo knalltøft!! Har du senket den noe? For tenkte meg nemlig de samme felgene. Hvor mye betalte du hos SHarif? 8k for felgene+dekk. Grisebillig, så sikkert ikke de beste sommerdekkene.. Felgene anbefales, de passer veldig bra på a4! Ser meget pent ut. Blir bra dette her =) Men syntes du må få på litt senk, da blir den knall ;D Kjøper meg kanskje a4 selv i dag jeg =) -Chris Ble det noe A4 på deg??:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ble audi vett ;) Skal dra å hente den i morra! Så da skal jeg slenge ut masse bilder osv, håper det blir bra! Har noen prosjekter som skal fikses også :D Chris! Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ble audi vett ;) Skal dra å hente den i morra! Så da skal jeg slenge ut masse bilder osv, håper det blir bra! Har noen prosjekter som skal fikses også :D Chris! hvorfor kjøpte du ikke min :fatality: Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hadde tenkt til å reise å se på den faktisk! Men fant ut at den ble for dyr for meg :O Er bare tømrerlærling enda :P -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hadde tenkt til å reise å se på den faktisk! Men fant ut at den ble for dyr for meg :O Er bare tømrerlærling enda :P -Chris hehe :D okda har forøvrig fått solgt den så har du no url til den du har kjøpt ? annonse altså ? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Her har du den: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10698879&sid=xz4dbamUZOK252822 Som du ser, trenger den virkelig senk ;D Noe som jeg bestiller i morra ^^ -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hehe, ja den skal senkes! men det blir ikke før til neste år :D 8k for felgene+dekk. Grisebillig, så sikkert ikke de beste sommerdekkene.. Felgene anbefales, de passer veldig bra på a4! Ser meget pent ut. Men kan man ikke få helårsdekk med de felgene i steden? Vil jo gjerne bruke de på vinteren også?? :S Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg