Billi Racing Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei! Legger ut litt bilder av min A4 2005 Tdi Quattro som jeg tok inn fra Tyskland for en drøy mnd siden. Hadde vel tenkt å beholde den orginal en stund, men den planen sprakk ganske fort gitt! Planen er å begynne neste år ved hjelp av min gode kamerat Pål Andre til å bygge om denne 2005 A4 til å se ut som en grom 2007 RS4. Den delen må nok også ventes med, men innvendig er jeg på god vei.. Fikk tak i et nesten nytt RS4 interiør, og har fått handlet inn girkule, pedaler og carbon lister som nå er montert. Utgangspunktet: RS4 interiør montert: Girkule og litt carbon: DIGG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Du gir deg ikke, og bra er det!!!! Dette kan bare bli helmax!!!! Prosjekt tråd på VACN forumet? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Du gir deg ikke, og bra er det!!!!Dette kan bare bli helmax!!!! Prosjekt tråd på VACN forumet? Kan vel ikke gi seg, eller...? Går jo ikke an å bare kjøpe seg en bil og være fornøyd ikke sant! Må koste på litt:) Er ikke medlem i VW Audi klubb, så der blir det nok ikke noe tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjlol Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Er det vanskelig å importere bil fra tyskland? Har nettopp solgt passat og skal kjøpe meg Audi A4 1,9 TDI sedan til maks 200tusen. Siter - 2007 Audi A4 s-line 2,0tdi - 2003 Audi A4 1,9tdi (solgt) - 2003 vw passat 1,9tdi (solgt) - 1999 vw passat 1,8 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ser bra ut dette ;) bare å sende interiøret til meg om du ikke trenger det ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Er det vanskelig å importere bil fra tyskland? Har nettopp solgt passat og skal kjøpe meg Audi A4 1,9 TDI sedan til maks 200tusen. Nei, er vel ikke så vanskelig... Har fått litt hjelp av en på jobben som prater tysk da. Han ringte ned når jeg hadde funnet bil, ordnet med kontrakt(det er viktig). Pass på om det er tysk moms å få igjen på bilen. Bilen ble betalt. Bestilte frakt(bruk f.eks. Øyvind Johansen Transport). Bilen hentes så hos de, og du må da betale mva på bilen samt for transporten. Så skal bilen vises på biltilsynet for å få noen stempler på et ark. Så kan du dra til tollvesenet og betale tollen. Så tilbake på biltilsynet og få skilt. Bare å betale for skiltene og årsavgift! Er litt styr det her, men det er greit. Du får en bil i tyskland litt billigere og du får en med mer utstyr enn i norge. Anbefaler deg å kjøpe av forhandler som er seriøs. PS. pass på å få med alle de tyske papirene. Jeg manglet COC dokument som SKAL følge med på nyere biler, men det ble noe surr og det tok ca 3 uker før dette ordnet seg for meg. Sikkert litt pga ferie og sånn... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ser bra ut dette ;) bare å sende interiøret til meg om du ikke trenger det ;) Du kan få det orginale til en fin pris:) Alt komplett. T.o.m. med lister(piano black finish):driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 For et übergromt interiør! :phatyo: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 For et übergromt interiør! :phatyo: Takk for det:) Det var en av de "må-jo-bare-ha-det" tilfellene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Godt å se at du ble fornøyd! Da mangler du bare eksteriøret, motor og drivverk... ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Godt å se at du ble fornøyd! Da mangler du bare eksteriøret, motor og drivverk... ;) HYSSSSSJJJJ!!!!! Skulle ikke du hjelpe meg a? ;) Er helt på gli om dagen, så ikke lenge til det blir en liten karosseri-bestilling på meg er jeg redd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Sleng ut mer bilder da! Vil se hvordan det ble! Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Sleng ut mer bilder da! Vil se hvordan det ble! Ombygginga til RS4 utvendig starter i mars/april for mitt vedkommende:) Fikk nye gulvmatter idag som jeg skal prøve å få montert! Store ting på gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Helt konge prosjekt altså! Kunne tenke meg å gjøre noe lignende selv. Men hvor mye tror du det kommer til å koste deg totalt? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Har vel egentlig ikke tenkt å regne så mye på hva det skal koste. Bedre å fokusere på hvor kult det kan bli:) Billig blir det nok ikke. Skal prøve å vinne litt penger i Vegas i forbindelse med SEMA tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg