Billi Racing Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Igår ble siste rest av deler som skal lakkeres tatt med til verkstedet. (Godt jeg hadde Polo med open air for å si det sånn!) Passe sliten i pusse-armen begge to egentlig, men ca halv 2 inatt var bakparten ferdig grunnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Heftig gleder meg til å få se denne ferdig jah Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Da var bilen kjørt til super-lakkerer Fredrik Meek! Veldig moro det her! Blir bra med litt farge på bilen igjen:) litt å velge i kan du si! hahhahhaha... en test mal meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Utrolig rask fremgang du har! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Utrolig rask fremgang du har! sorry, skal prøve å roe ned litt;) hhehe...Ivrig veit du! Og god hjelp av Fredriksen Bil! http://www.fredriksenbil.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Åssen er det å bygge om en a4 til s4. Jeg tenkte å ta inn en s4 fra tyskland å bygge om min a4... vil dette medføre at jeg må betale avgift hvis jeg skal ha bilen min godkjent med s4 motor og liknende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Åssen er det å bygge om en a4 til s4. Jeg tenkte å ta inn en s4 fra tyskland å bygge om min a4... vil dette medføre at jeg må betale avgift hvis jeg skal ha bilen min godkjent med s4 motor og liknende? Hvilken årsmodell har du? om det er en B5 som har vært i norge i over 10 år så kan du vel bygge om uten å betale avgifter. Har aldri gjort noe slikt, men tror det er noe sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Utrolig til feit den bilen kommer til å bli altså håper eg ser den ein gang live. Har god sans for Audi A4 og RS-ene. og dette blir knallbra så stå på. Blir bra dette. Men det carbon interiøret kor kjøpte du det fra? Er det mulig å få det til ein VW Passat 3B 98 model stv??? Det var dritt fett. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Utrolig til feit den bilen kommer til å bli altså håper eg ser den ein gang live. Har god sans for Audi A4 og RS-ene.og dette blir knallbra så stå på. Blir bra dette. Men det carbon interiøret kor kjøpte du det fra? Er det mulig å få det til ein VW Passat 3B 98 model stv??? Det var dritt fett. :hailvw Takk for det!:) Har aldri hørt om at du får carbon interiør til noen passat dessverre. Da må det nok være noe uorginalt i tilfelle.. Jeg fikk tak i mitt gjennom jobben min på norsk bildelsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Takk for det!:)Har aldri hørt om at du får carbon interiør til noen passat dessverre. Da må det nok være noe uorginalt i tilfelle.. Jeg fikk tak i mitt gjennom jobben min på norsk bildelsenter. Ok takker for svar! Lyke til med ditt prosjekt vertfall blir knallbra :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Fytti F**N! Rått rått å RÅTT:) Har ventet en stund på å lese om prosjektet å se bilder:) Knallbra;) Stå på å kepp up the good work;) Liker arbeidsinnsatsen din;) Gratz md pappa;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunvåkaren Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Liker dette prosjektet :-) Leste nett gjennom alt og sitter og venter på nye bilder ass, den gjør seg når lakken kommer på :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Takker nok engang:) Går styggfort til den er klar fra lakk nå! Har endel andre prosjekter igang samtidig nå... Hjelp, men vi får nok tid til dette også! Blir digg å rulle inn bilen på verkstedet for montering igjen:) bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hei igjen! Da er bilen hentet fra lakk! Og eieren er superfornøyd med resultatet:) Stor tusen takk til lakkerer Fredrik / Meek Customs! Tommy også for all hjelp fra deg! SJOKK-RØDDI! Nå er det tilbake på Fredriksen Bil for å begynne montering imorgen. Mer update kommer... Noen bilder: Takk for lånet av ekvipasjen Bassan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Sinnsykt tøff farge! :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg