al3x Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Looking good =) Selve karroseri delene er ikke akkurat gratis nei :P Hvis du får tak i dem i det hele tatt da.. Må jo ha chassinr. fra en RS4 for å få kjøpt delene fra Møller nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Looking good =) Selve karroseri delene er ikke akkurat gratis nei :P Hvis du får tak i dem i det hele tatt da.. Må jo ha chassinr. fra en RS4 for å få kjøpt delene fra Møller nå. Why is that? For å hindre folk i å bygge biler? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Why is that? For å hindre folk i å bygge biler? Godt spørsmål. Men har vel noe med det å gjøre da. Kanskje de er redde for at folk skal bygge og så selge som RS4 etterpå? aner ikke jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Godt spørsmål. Men har vel noe med det å gjøre da. Kanskje de er redde for at folk skal bygge og så selge som RS4 etterpå? aner ikke jeg. Folk har jo bygd S4'er, S2'er og RS2'er i all tid.. Er nå uansett helt banalt og innføre slike begrensninger spør du meg.. Det kommer jo uansett ikke til å stoppe folk som vil ha delene :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Folk har jo bygd S4'er, S2'er og RS2'er i all tid..Er nå uansett helt banalt og innføre slike begrensninger spør du meg.. Det kommer jo uansett ikke til å stoppe folk som vil ha delene :) Skjønner ikke hvorfor de har gjort det. Men er visst sånn det er. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 eneste dette fører til er jo stjeling av andres rs 4 for slakting:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 eneste dette fører til er jo stjeling av andres rs 4 for slakting:) Ja, helt sikkert! Eller stjeling av chassisnummer eller!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Fint det ikke er slikt opplegg her på Audi VW, sier bare hva slags modell og type og hvilke deler jeg skal ha :afro Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Skjedd noe mer her Billi? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Skjedd noe mer her Billi? :) Heisann! Drar vi opp gamle tråder nå? :) Ikke skjedd veldig mye egentlig.. monterte håndbrekkhåndtak fra RS4 her om dagen! hhahah! Store ting. Og fikk meg RS4 modellbil til inspirasjon da:) Ellers så har jeg vel komplettert opp liste med alt av delenummer som skal til for å få en B6 A4 til å se ut som en RS4 B7. Litt arbeid i ETKA kan man si. Deler som tatt med er bl.a.: fangere foran og bak, skjermer foran og bak, alle dørene, panser, koffertlokk, speiler, felger, bremser foran og bak, lamper, pyntelister osv... Har blitt til at jeg har måttet kikke litt på budsjettet om dagen også. Skal igang med å bygge garasje når snøen er borte pluss at jeg blir far til sommeren, men jeg er ganske bestemt på å få bestilt delene i løpet av kort til. Er helt sjuk etter å få realisert dette prosjektet:) Fredriksen Bil har lovet med hjelp med karroserijobbinga så det er jo ikke noe å lure på egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Var jo ikke sååå gammel tråd da, snaut 4 måneder. Og man må jo holde seg oppdatert på biler som bygges om til RS4 look =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Dette blir artig å følge med på! Kan jo bli seriøst gromt dette:) A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 HJELP!!!! Da har jeg send av gårde bestilling på alle delene for ombygging! Litt skummelt lang liste gitt! Legger ut litt bilder etter hvert som deler kommer i hus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Sikkert gratis den bestillinga der :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Sikkert gratis den bestillinga der :P Da er det nok bare å kline til med overtid en periode ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg