Gå til innhold

A4 som vil bli RS4

Ranger emnet

Billi Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gikk akkurat fra halv kram, til hel kram... gleder meg sinnsykt til å se resualtatet av det her ;)

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro detta:)

Blir å få hjelp av kamerat Buddy på Fredriksen Bil nå så blir det gull. Han har selv bygget en RS4 (B5) replica som noen av dere kanskje har sett, så det er absolutt rett mann til jobben:)

Her er gamlebilen hans:

8B4S6479.jpg

Han som har bygd den der, bor/bodde ikke han i Sandefjord?

Eller er jeg helt på bærtur nå?

:P

Uansett, dette er ville greier.. :D

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trimme dieselbrakka litt også da! Jeg holder på med litt prisdiskusjon med et firma som driver med kun TDI tuning. Skal ha et 250hk kit til min! Visst jeg får god pris på 2 kit, er du med?? :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trimme dieselbrakka litt også da! Jeg holder på med litt prisdiskusjon med et firma som driver med kun TDI tuning. Skal ha et 250hk kit til min! Visst jeg får god pris på 2 kit, er du med?? :D

Har du 130hk PD også? Hva er i detta kittet? Har trua jeg, men det blir fort penger av det også.

Driver å chipper biler på NBS til daglig så jeg har jo kontakter selv også da, men sånnt som KermaTDI har vel noe turbo upgrade også mener jeg..? Har ikke sett det til noen Audi enda, kun VW og de turboene er litt forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider