Billi Racing Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Konge! Gleder meg:D! Skal bli digg å se resultatet tilslutt:D! Kanskje litt OT' date=' men når man importerer biler fra utlandet (f.eks fra Tyskland), Hvor mye vinner man egentlig på det? Med tanke på alle utgiftene når den kommer inn i Norge? Gjennomsnittlig? Fristende:D Og igjen, lykke til med prosjektet;) Håper du blir fornøyd med slutt resultatet;)[/quote'] Angående import.. Jeg vant på det at jeg fant den bilen jeg ville ha, med rett utstyr og til en bra pris. I tillegg fikk jeg igjen den Tyske momsen. Bilen hadde endel skjønnhetsfeil og litt riper her og der, men det visste jeg ikke hadde noe å si siden det meste skulle byttes uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Idag kom endelig bakfangeren også:) FET!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 snakker om lass med deler hehe .... kommer til å bli en nydelig bil Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Enda mer gromdeler?? Grisefeit:D Var det sånn å forstå at du begynner ombyggingen så smått i mars - april btw? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Beklager å måtte si det, men den REX-fangeren fra Rieger som de siste bildene viste var nok ment som en spøk:) Sånnt blir aldri å se på noen bil jeg skal eie -Bilen blir nok demontert og påbegynt engang nå i løpet av mars tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Stussa litt i den fangeren ja :p Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Beklager å måtte si det, men den REX-fangeren fra Rieger som de siste bildene viste var nok ment som en spøk:) Sånnt blir aldri å se på noen bil jeg skal eie-Bilen blir nok demontert og påbegynt engang nå i løpet av mars tenker jeg. Du tenker det ja? Kan ikke huske at det ble diskutert på lørdag?? Men ihvertfall - er vel bare å brette opp arma, få av seg votta og gå på og stå i ramma. Det siste er vistnok viktig siden det er mange om beinet. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Du tenker det ja? Kan ikke huske at det ble diskutert på lørdag?? Men ihvertfall - er vel bare å brette opp arma, få av seg votta og gå på og stå i ramma. Det siste er vistnok viktig siden det er mange om beinet. Tror kanskje du kan ha hatt et illebefinnende ang.sist lørdag. Ganske sikker på at det var tema mellom potetbua og jafs! Uansett! Her skal de taes grep, bare vi får landa et par ting her nå så går vi på! Føler at gutta er skikkelig i støtet nå asså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Heisann;) Hvordan går det med grombilen? Påbegynt? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Heisann;) Hvordan går det med grombilen? Påbegynt? Nei ikke enda, delene må stå seg litt først:) Begynner om noen uker. Slapp av, vi legger ut utdates og bilder, og bilen er klar til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Denne bilen blir B-R-U-T-A-L! Du er en syk, syk mann! :D Er det noe fremgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Denne bilen blir B-R-U-T-A-L!Du er en syk, syk mann! :D Er det noe fremgang? Håper det blir en fin bil jeg også, men har gått veldig smått. Ble pappa for et par uker siden, og da blir det litt om-prioriteringer :) MEN bilen skal nok påbegynnes snart...før delene begynner å ruste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Håper det blir en fin bil jeg også, men har gått veldig smått.Ble pappa for et par uker siden, og da blir det litt om-prioriteringer :) MEN bilen skal nok påbegynnes snart...før delene begynner å ruste! Gratulere!! Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei alle sammen! Etter litt venting er vi endelig igang med ombyggingen takket være Pål Andre. Satte igjen bilen hos han på tirsdag med plan om at vi skulle begynne på den så smått i helga. Var innom på torsdag kveld og da var bilen alt i fragmenter:) Idag ble deler fraktet til verkstedet og bilen ble demontert ferdig så jobben kunne begynne for alvor. (om noen der ute trenger fangere,panser,dører,lamper osv til B6 så bare si fra) Legger ut noen bilder: Noen deler på vei:) Bilen noe demontert Kapping av bakskjerm Montert B7 frontseksjon Sånn ser det ut etter andre dag Igjen stor takk til Pål Andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Satan så rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg