lars-frr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Har nå byttet bensinfilter og fått satt ned turtallet , men alikavel bruker altså bilen min en 1.6 l mer 1 l mila .. Er det da bensinpumpa som burde byttes .. .?? Det lekker ingenting har sjekket det :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Få noen til å justere gasseren for deg - den kan få for mye suppe ? folk med co måler kan vel dette ? = et vanlig verksted bør gjøre det på få min ... ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 stikk på verksted å få stilt CO og tomgang. tar ca 10-15 minutter, ikke det en gang. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 K ,så da er det ikke bensinpumpa .. det er vel bra :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 4 gass måling..justering! som rust nevnte Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Når man driver mye med bykjøring eller før motoren blir skikkelig varm så bruker bilen en masse drivstoff. Ofte mye mer en en liter på mila uansett kjøring Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Remi Berg Når man driver mye med bykjøring eller før motoren blir skikkelig varm så bruker bilen en masse drivstoff. Ofte mye mer en en liter på mila uansett kjøring kansje hvis man kjører BMW ja.. men sånn skal det ikke vere på en liten golf.. bruker 0.8 ca på tett bykjøring i tromsø Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 det er slik både på bmw`n og golfen min. det har det bestandig vært, men er ekstremt på golfen nå ettersom jeg ikke for noe dreis på den lave tomgangen min Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Remi Berg det er slik både på bmw`n og golfen min. det har det bestandig vært, men er ekstremt på golfen nå ettersom jeg ikke for noe dreis på den lave tomgangen min hvor lenge siden er det du målte CO på bilene dine?? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Det er ikke så lenge 2-3 måneder siden og da gikk begge igjennom Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Skjekka om den lekker eller? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Har ikke funnet noen lekkasje ennå nei. må vel heise opp den til uken å se under. Skulle også hatt noen tips om hvordan jeg skal få ned tomgangen. Det er mono jetronic så tomgangen går ikke å justere Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 K, men det med at bilen min går på høyt turtall er litt rart , fordi av og til er den helt normal og av og til ikke og da er det vel ikke forgassern som skal stilles inn ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jeg vet ikke hva det er på min heller, men der er den også normal noen ganger og noen ganger går den på rundt 2000rpm Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Du slår ikke bilen til dama, bruker 2,9 L/mil. Vanlig 86 1.8 2e2. Noen som veit hvorfor vakuumklokkene er forskjellige på biler som har automat kontra manuell? På automaten har klokka 2x13mm, mens på den manuelle er det kun en til å justere tomgangen.. synes detta var ganske rart, da jeg skulle bytte den. Blei jo for mange vakuumslanger til overs også :op Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg