AXi0N Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Vantage Du slår ikke bilen til dama, bruker 2,9 L/mil. Vanlig 86 1.8 2e2. Noen som veit hvorfor vakuumklokkene er forskjellige på biler som har automat kontra manuell? På automaten har klokka 2x13mm, mens på den manuelle er det kun en til å justere tomgangen.. synes detta var ganske rart, da jeg skulle bytte den. Blei jo for mange vakuumslanger til overs også :op hohoho.. nå er det mange med 2e2 problemer her:) *glad jeg ikke er en av dem* :) 2E2 forgassere er noe herk.. Humørsvingninger har dem å når dem er syke.. Enten så klarer dere å fikse det.. ellers må dere bare kjøre den rett inn på verksted å justere..En jeg leverte bilen til når jeg hadde den gamle forgassern min sa bare at den gassern så voldtatt ut.. også klarte han ikke helt å få justert den ordentlig.. Forbanna n00b :) Men nå fungerer alt som den skal.. deiligt:).. choke fungerer. fint tomgangsnivå på kaldt og varmt:) *død over 2e2 gassere* Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Enig med deg AXiON.. *Ut og kverke* :D :D Heldigvis skal jeg bytte hele dritten med 16v.. så får vi se om mekanisk sprut byr på mindre problemer.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.