Gå til innhold

242 til salgs (info?)

Ranger emnet


Morten_A

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det store spørsmålet er vel om du heller skal kjøpe en rusten 242 for å bruke 100vis av timer og kanskje 80k for å få en tilsvarende bil?

klart man veit hva man får hvis man bygger det selv,men somregel så ender det som et halvferdig prosjekt!

242 prosjekt

66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come

 

*jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ende med et halvferdig prosjekt har jeg gjort 2ganger.Men det er grunnet plassmangel.Skal si ifra meg jobben med karosseri.derfor kjøper jeg en som er pen fra før.Men husk at bildene i anongsen er fra 2005 eller hva det står.

 

Farger er vel ikke akuratt den jeg hadde valgt vist jeg skulle ha lakert den.Hadde nokk eller gått for lazerblå.Men absolutt en rå bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på våler ja! syntes ikke den virka så særlig sprek jeg.. Vart litt skuffa egentli, jeg er vel den eneste volvofanatikeren i flokken så jeg syntes det var moro med innslag av orntli bil.. å den eneste 240ien som var på banen virka litt dau.. Var på feil treff! TPC treff på rudskogen samme helga!

 

Men pen er den!!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90k mener jeg er grei pris... dem som driver og bygger/har bygd bil og bruker peng på det vet at det KOSTER. dere som mener denne bilen ikke er verd penga har tydeligvis ikke prøvd dere på et seriøst prosjekt.

 

Hadde lett kjøpt den jeg hadde jeg hadd ledig plass i garasjen og fådd lov av "sjefen" til å kjøpe enda en bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster uten tvil å bygge bil,men så lenge man ikke går i dress hver dag og ikke tåler å få møkk på hendene så kan en komme langt med fornuftige summer også.

 

 

For 70 lapper fikk jeg denne motorn:

 

b230 ft blokk,nyborra

h-profil råder

venolia stempel

portet "glt" 16v topp med hardere ventilfjærer

justerbare kamdrev i alu

custom grenrør og innsug

turbonetichs t3/t04e

electromotive innsprut/tenning

stor alucooler med siliconslanger osv

stor radiator med elvifte

m5 clutch med sinter

6 trinns getrag

 

+++og en hel del dill.

 

Fikk mye for pengene mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår