Phantom3D Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Noe jeg kan hjelpe til med for å speede det opp? Specs feks? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 finnes det base for Mazda 818??? Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 1. ja hjelp gjerne. 2. vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 kjærra mi: =) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ser kult ut.men jeg får ikke kjøpt eller gjort noe som helst.HJELPPPP (MTIC) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Alle som trenger hjelp i spillet kan sende meg en PM ( i spillet!!!) så skal jeg se hva jeg kan få til, kan hende det blir litt venting på noen, men skal gjøre så godt jeg kan... :) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hva er problemet? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvordan ser jeg hvor mye penger jeg har.Hvor finner jeg bilen jeg har?Jeg må vel ha en konto med penger osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 les alt sammen, spillet er "ikke visuelt" alt foregår på forumet, hvor du kjøper og fixxxer bilen. f.eks: si du har kjøpt en bil, og har igjen da 5000 (du starter med 30 når du starter spillet) du kjøper: Racing Single Lug Wheels BHP: 6 | KG: -35 | Price: 1,500 så da skriver du 5000-1500=3500 i den tråden med felg salg. Dette blir overvåket av admin så er ingen vits å jukse heller.. og i signaturen din på det forumet så skal du alltid oppdatere hva som skjer med bilen, og hva du har av penger. Ta en titt rundt om kring der inne og les litt Du skjønner det sikkert etter hvert. Tok meg litt tid oxo, men når du får det til så blir ru hekta! Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 La meg forklare litt om spillet... Hvordan spille: - Først må du lage deg en profil, det gjør du ved å registrere deg og skrive en post i Profiles (står bedre forklart på siden) Bil: - For å kjøpe bil gjør du følgende: Car dealership -> merket du vil ha -> bilen - For å kjøpe skriver du en post med følgende: - Merke + Modell - bilde av bilen - Pengene du har minus pris på bilen + sum (eks. 30000 - 10000 = 20000) Jobb: - For å få deg en jobb må du gå inn i Jobb forumet og søke på den jobben du vil ha, i begynnelsen kan du bare få jobber du tjener 6000 i uka på. Skriv post for å søke. Bilen din: - Etterhvert som du har lagd deg en bra profil og signatur(!!) så kan du begynne å kjøpe ting til bilen. -- VIKTIG!!! Kjøp skilter til den!!! Uten skilter kan du ikke gjøre noe omtrent! --- Men når det er unnagjort kjøper du ting og tang, husk at for hver del du kjøper må du oppdatere profilen din, jeg hadde derfor 3 sider framme på en gang, en hvor jeg kjøpte ting, en hvor jeg oppdaterte profil og en til signatur oppdateringer. Husk også å beregne Bhp og KG pånytt ettersom delene du kjøper enten minker eller øker de... ---- Jeg ser andre har tøffere biler enn det den var orginalt, hvordan? - Detta er den kompliserte biten. -- La oss si du har en orginal bil og kjøper felger til den. Da må DU lagre bildet av bilen din på pc'n din og lagre ett bilde av resurs skjemaene du finner på siden, for deretter å redigere inn felgene i bildet ved hjelp av paint, photoshop eller lignende. Tar tid, men er morsomt å se resultater. Her ser dere min Opel Corsa etter noen timers arbeid: Husk å laste opp bildet av redigert bil på Photobucket eller imageshack eller noe sånt... Det er da så langt jeg har kommet i spillet... Race eller Show kan sikkert Demo7k forklare for oss... :D Takk for oppmerksomheten Siterer megselv så folk som ikke gidder bla tilbake kan se... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hadde vært fint med volvo 242 BHP:115, 1300 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Klarer du å finne base av den så blir den lagt ut :) Både jeg og Demo7k leter etter nye baser hele tiden.. Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 og tro meg, det er vanskelig å finne de som er bra nok. har vw passat sedan liggende xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 var meningen jeg skulle ta RS200, men det var ikke bilde av bilen, så jeg fant en... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 bilen min slik den er nå: EDIT: Laaangt fra ferdig... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg