Gå til innhold

Manga Car Heaven

Ranger emnet


Demo7k

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg håper dere har tillatelse av de som lager de forskjellige basene til å bruke dem...

 

Edit:

 

etter å ha kikka litt rundt på siden... la jeg merke til at hele drite er en ripoff... har ike tillatelse til en dritt... herregud.. bunnen av mangen av basene sier fortsatt pixelcarlife.com hvor jeg er medlem, hvor de som har lagd basene også somregel er medlem... og tror ingen av dem er happy med å se basene sine brukt uten tillatelse...

 

 

tragisk.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de får si fra de som har laget bildene da vettu!

 

 

Dere stjeler bildene fra en side som har spurt hver enkelt person om lov til å bruke bildene på sitt forum, så kommer dere, og bare tar mesteparten av de bildene fra det forumet uten om å spørre om lov, gidder ikke engang å fjerne logoen til forumet dere stjal dem fra engang.... hvor tette er dere i skallen egentlig?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere stjeler bildene fra en side som har spurt hver enkelt person om lov til å bruke bildene på sitt forum, så kommer dere, og bare tar mesteparten av de bildene fra det forumet uten om å spørre om lov, gidder ikke engang å fjerne logoen til forumet dere stjal dem fra engang.... hvor tette er dere i skallen egentlig?

 

vi gir jo credits til de som lager basene...så da er det lovlig:ass:

* Nissan Sunny 2,0dLX

* Mazda 818

* Ford Taunus

* 2 x Ford Anglia 105E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
jeg håper dere har tillatelse av de som lager de forskjellige basene til å bruke dem...

 

Edit:

 

etter å ha kikka litt rundt på siden... la jeg merke til at hele drite er en ripoff... har ike tillatelse til en dritt... herregud.. bunnen av mangen av basene sier fortsatt pixelcarlife.com hvor jeg er medlem, hvor de som har lagd basene også somregel er medlem... og tror ingen av dem er happy med å se basene sine brukt uten tillatelse...

 

 

tragisk.

 

naaa? Grin mer da.. Hva med de som photoshopper de amnga bilene da? med deler som andre har tatt.. uff trist dette her altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår