Gå til innhold

Manga Car Heaven

Ranger emnet


Demo7k

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

les alt sammen, spillet er "ikke visuelt" alt foregår på forumet, hvor du kjøper og fixxxer bilen.

f.eks:

 

si du har kjøpt en bil, og har igjen da 5000

(du starter med 30 når du starter spillet)

 

du kjøper:

Racing Single Lug Wheels

BHP: 6 | KG: -35 | Price: 1,500

 

så da skriver du

5000-1500=3500

i den tråden med felg salg.

Dette blir overvåket av admin så er ingen vits å jukse heller..

 

 

og i signaturen din på det forumet så skal du alltid oppdatere hva som skjer med bilen, og hva du har av penger.

Ta en titt rundt om kring der inne og les litt

Du skjønner det sikkert etter hvert. Tok meg litt tid oxo, men når du får det til så blir ru hekta!

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg forklare litt om spillet...

 

Hvordan spille:

- Først må du lage deg en profil, det gjør du ved å registrere deg og skrive en post i Profiles (står bedre forklart på siden)

 

Bil:

- For å kjøpe bil gjør du følgende:

Car dealership -> merket du vil ha -> bilen

- For å kjøpe skriver du en post med følgende:

- Merke + Modell

- bilde av bilen

- Pengene du har minus pris på bilen + sum (eks. 30000 - 10000 = 20000)

 

Jobb:

- For å få deg en jobb må du gå inn i Jobb forumet og søke på den jobben du vil ha, i begynnelsen kan du bare få jobber du tjener 6000 i uka på. Skriv post for å søke.

 

Bilen din:

- Etterhvert som du har lagd deg en bra profil og signatur(!!) så kan du begynne å kjøpe ting til bilen.

-- VIKTIG!!! Kjøp skilter til den!!! Uten skilter kan du ikke gjøre noe omtrent!

--- Men når det er unnagjort kjøper du ting og tang, husk at for hver del du kjøper må du oppdatere profilen din, jeg hadde derfor 3 sider framme på en gang, en hvor jeg kjøpte ting, en hvor jeg oppdaterte profil og en til signatur oppdateringer.

Husk også å beregne Bhp og KG pånytt ettersom delene du kjøper enten minker eller øker de...

---- Jeg ser andre har tøffere biler enn det den var orginalt, hvordan?

- Detta er den kompliserte biten.

-- La oss si du har en orginal bil og kjøper felger til den.

Da må DU lagre bildet av bilen din på pc'n din og lagre ett bilde av resurs skjemaene du finner på siden, for deretter å redigere inn felgene i bildet ved hjelp av paint, photoshop eller lignende. Tar tid, men er morsomt å se resultater.

Her ser dere min Opel Corsa etter noen timers arbeid:

 

corsamkII.png

corsamkII_JAS.png

 

Husk å laste opp bildet av redigert bil på Photobucket eller imageshack eller noe sånt...

 

 

Det er da så langt jeg har kommet i spillet... Race eller Show kan sikkert Demo7k forklare for oss... :D

 

 

Takk for oppmerksomheten

 

 

Siterer megselv så folk som ikke gidder bla tilbake kan se...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår