ford-drifter Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 noen som vil kjøpe Tacoma'n min får 40,000,- 98 Toyota Tacoma XtraCab 4x4 V6 Trd Limited BHP: 324 | KG: 2072 | 40,000 Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 jeg håper dere har tillatelse av de som lager de forskjellige basene til å bruke dem... Edit: etter å ha kikka litt rundt på siden... la jeg merke til at hele drite er en ripoff... har ike tillatelse til en dritt... herregud.. bunnen av mangen av basene sier fortsatt pixelcarlife.com hvor jeg er medlem, hvor de som har lagd basene også somregel er medlem... og tror ingen av dem er happy med å se basene sine brukt uten tillatelse... tragisk. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 de får si fra de som har laget bildene da vettu! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 de får si fra de som har laget bildene da vettu! Dere stjeler bildene fra en side som har spurt hver enkelt person om lov til å bruke bildene på sitt forum, så kommer dere, og bare tar mesteparten av de bildene fra det forumet uten om å spørre om lov, gidder ikke engang å fjerne logoen til forumet dere stjal dem fra engang.... hvor tette er dere i skallen egentlig? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Dere stjeler bildene fra en side som har spurt hver enkelt person om lov til å bruke bildene på sitt forum, så kommer dere, og bare tar mesteparten av de bildene fra det forumet uten om å spørre om lov, gidder ikke engang å fjerne logoen til forumet dere stjal dem fra engang.... hvor tette er dere i skallen egentlig? vi gir jo credits til de som lager basene...så da er det lovlig:ass: Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 dette er min bil Nissan 240sx BHP 177| KG 1091 Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 og her er min nye bil: Nissan Silvia s14 BHP: 348 | KG:1090 | Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 en update av bilen min:) Nissan Silvia s14 BHP: 348 | KG:1090 | EDIT: dere som ikke er medlemmer! bli medlem da vell:) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Har prøvd ut dette jeg og. Det var faktisk litt gøy.. Spilt i en dag nå. Bilen min: Ford Country Squire turbo BHP: 332 | KG: 1126 | Skal prøve å drepe litt vekt og sånnt, men har lite penger.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 I dag ble alt restartet... Kom igjen folkens,når vi får 100 medlemmer skal det bli overraskelse! Men ikke lag dubble accounter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 jeg håper dere har tillatelse av de som lager de forskjellige basene til å bruke dem... Edit: etter å ha kikka litt rundt på siden... la jeg merke til at hele drite er en ripoff... har ike tillatelse til en dritt... herregud.. bunnen av mangen av basene sier fortsatt pixelcarlife.com hvor jeg er medlem, hvor de som har lagd basene også somregel er medlem... og tror ingen av dem er happy med å se basene sine brukt uten tillatelse... tragisk. naaa? Grin mer da.. Hva med de som photoshopper de amnga bilene da? med deler som andre har tatt.. uff trist dette her altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 12 medlemmer til og vi får em overraskelse:D Join folka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 dette ser ut som kan vær litt tøft, men har lest "how to play" men skjønner det ikke helt enda. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja er ganske morro ja..:D hehe.. Min da.. Bare å spørre Northy om du lurer på noe. skal svare så godt eg kan, selv om jeg ikke er noe proff selv ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 er det sånn at man starter med en sum "penger", eller må man starte i en jobb først så få penger? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg