Gå til innhold

Golf cab deler søkes:)

Ranger emnet

Leken90cab

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg?

er ute etter ett par ting til cab'en min.. har leitet litt rundt på nettet, men sliter litt med dårlig utvalg og stive priser(bare meg eller er kenth auto & tuning dyr?)

Det jeg er ute etter er ett kurant tanklokk, aller helst i alu(/look), ikke krom.

Også trenger jeg noen kurante felger(og dekk) til vinter'n..

Skal skifte taket nå snart, så de kan ikke koste for mye.. og sist men ikke minst, hvite blinkers til frontfanger'n..

også skulle jeg hatt en hendel for blink/langlys.. min slutter ikke å blinke når svingen er fullført.. :(

noen som har noe liggende å slenge? eller tips hvor jeg kan få tak i?

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men da holder du kalesja selv? Altså prisen er for monteringen?

nope, skal vist være all included.. de reklamerer med ca 40 farger, bra kvalitet og 5 års garanti. og da er det stoff, ikke vinyl,(vinyl er ca 1500,- billigere) men "Sonnenland"-taket som top'n'trim har kan sikkert være av bedre kvalitet..

vet at lassjus byttet tak i larvik, men vet ikke hvor fornøyd han ble..

bor i trondheim, så jeg synes det er litt langt å kjøre til helsingborg.. må tenke litt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har på lager Stoffkalesjer laget av beste tysk original sonnenland kvalitet. Leveres i ca 40 fargevarianter uten pristillegg, perfekt passform og kjempe kvalitet med forseglede industrisømmer,5 års garanti.Pris vinyl Golf 1 2650.- pris stoff Golf 1 + III 4000.- pris vinyl Golf III 2850.-

Vi monterer kalesjen på bilen for deg

Stoffkalesje + montering kr 6000.-

LEVERER OGSÅ TIL DE FLESTE MODELLER "WINDBREAKER" VINDSTOPPER FRA KR 1500.-"BOOTCOVER" OVERTREKK TIL CABEN NÅR DEN ER NEDSLÅTT. FRA KR 2000.-

ALLE PRISER EKS.MVA"

Ser nå at det er Sonnenland han selger.. Ligger i stavern og heter "Autopoint"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle som har lest dette ringt å booka time te'n no eller? :angry:

Ringte tidligere idag, å da hadde han tid tirsd-ons-torsd. å no va'n plutselig fullbooket ut uka..:confused:

kjipt.. men da rekker jeg å bestille den fargen jeg vil ha hvertfall.. også evt sjekke ut helsingborg..'

noen som har "bryter/hendel" for blink/langlys liggende?

min slutter ikke å blinke når svingen er fullført.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle som har lest dette ringt å booka time te'n no eller? :angry:

Ringte tidligere idag, å da hadde han tid tirsd-ons-torsd. å no va'n plutselig fullbooket ut uka..:confused:

kjipt.. men da rekker jeg å bestille den fargen jeg vil ha hvertfall.. også evt sjekke ut helsingborg..'

noen som har "bryter/hendel" for blink/langlys liggende?

min slutter ikke å blinke når svingen er fullført.. :(

Har du uorginalt ratt kan dette også medføre den feilen med blinklyset.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider