PVNYHUS Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 står en 240 camping vogn på forumet til salgs på forumet dette er campingvogn for volvo frelste veit dere!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=3369&limit=recent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Fett! Får man sånne ting godkjent her i Norge? Hadde vært knallfett å lagd bagasjerom under panseret. og kanskje fjerna forhula og sveisa igjen hjulbuene foran så den hadde blitt en ordentlig tilhenger. Hadde vel blitt litt kjip å svinge med med forhjul. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 fan at noen har stjelt ideen min. da må jeg finne på noe nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Det der er jo.. ikke en 245 campingvogn, det er en kort 245 abre det der.. Detta er ern 245 campingvogn! Og det er kjempekult :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Står en 250 meter fra her jeg sitter nå, og tror den er til salgs.. :p Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvordan er det med egendesigna påbygg på en kjøpt henger? Altså, kjøpe en henger og pelle av alt utenom ramma, og nesten bare "sette" et karosseri oppå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Hvordan er det med egendesigna påbygg på en kjøpt henger? Altså, kjøpe en henger og pelle av alt utenom ramma, og nesten bare "sette" et karosseri oppå! Krever som med alt annet godkjenning, dog virker de noe rundere på slike ting :) Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Står en 250 meter fra her jeg sitter nå, og tror den er til salgs.. :p skaff info/bilder da :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 er da sikkert mye bedre med tanke på kollisjonsikkerhet med en 240 chassis enn en camping vogn da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tror heller jeg hadde kjøpt ei orntli campingvogn enn å henge noe sånt bak bilen altså :P Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Skulle gjerne hatt en sånn henger jeg. Lakkert i bilens farge med matchende hjul :volvsmile Det hadde vært enda fetere hvis man kappa den der frontruta møter taket, så kunne man hatt forseter som var snudd motsatt vei og baksete til å slå ned som vanlig så kunne man sitti 5 stk inni der og drikki øl. Når man skulle sovet så slår man bare ned baksetet og har den fine gode plassen å sove på. Har bodd baki 245n min i 2uker på roadtrip i danmark, funker knall det! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Skulle gjerne hatt en sånn henger jeg. Lakkert i bilens farge med matchende hjul :volvsmile Det hadde vært enda fetere hvis man kappa den der frontruta møter taket, så kunne man hatt forseter som var snudd motsatt vei og baksete til å slå ned som vanlig så kunne man sitti 5 stk inni der og drikki øl. Når man skulle sovet så slår man bare ned baksetet og har den fine gode plassen å sove på. Har bodd baki 245n min i 2uker på roadtrip i danmark, funker knall det! hadde vært enda kulere om den ikke var kappet... tenk da, i motorrommet kunne du hatt bagasje! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Sant sant, men da hadde den blitt jævlig lang og hadde heller ikke blitt en "forlenging" av 245n som drar. Hadde bare vært to 245er på rad. Bagasjen kunne man hatt i en skiboks på taket på hengern :volvsmile eller så holder med med å ha bagasjen baki 245n. Får plass til absolutt alt der. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten33 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Fett! Får man sånne ting godkjent her i Norge? Hadde vært knallfett å lagd bagasjerom under panseret. og kanskje fjerna forhula og sveisa igjen hjulbuene foran så den hadde blitt en ordentlig tilhenger. Hadde vel blitt litt kjip å svinge med med forhjul. Jada. Slikt får man godkjent i Norge. For noen år siden så jeg en Subaru som var gjordt slik med - og den hadde norske skilter. For et par uker siden så jeg en gammel "Boble-buss" som var korta inn, så den var bygd som en boggi-henger - og blei dratt av en Boble-buss. Jeg møtte ekvipasjen langs veien, så jeg rakk ikke å se om de hadde norske skilt. Å lage en henger ut av "full lengde" ville blitt problemer. Du ville fått altfor høyt trykk på kula. Alternativet ville jo blitt å lage den som en slepe-henger. Det ville blitt mye greier med sving, drag og bremser. Men det kan hende det hadde gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg