Høgda Rasarlag Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Noen som var på sigdal den helgen?? Noen som veit hvor kadetten jeg kjørte i landsfinalen ble av, eller om den ble solgt i hele tatt? :camper: Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 ole morten tangen vant hele driten i junior med den bilen.. anders bakke på 2.plass og meg på 3.plass. han tok vel finalen med hvertfall en halv runde vil jeg tru. aner ikke hvem som fikk den, var heller ikke voldsomt mange bud på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Halla Henrik! Nå må vi få kjørt løp sammen snart, hadde vært morro:) Da skal ikke jeg bli så sjukt drita :P Har du fler biler på lager eller? Trur Ole Morten mista bilen på bud, men kjøpte den igjen privat etterpå for 9000 kr(JA NITUSEN!!) var greit billig igrunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 skjønner ikke at det var morro for'n å gå opp på pallen å vite det at han ikke trengte å gi gass i svinga for å vinne en gang.. alle andre bilene i a-finalen var så og si orginale.. men at bil med sånne krefter var en landsfinale-bil er forstårlig men ikke til vanlige løp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Måtte jo bruke den når je hadde den. Det var jo bare ein kadett med volvo motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 joa sant det. var vel med motoren paulsen hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 men på en annen måte taper du jo ikke stort på det når bilen kosta 8 på bud. men du burde spart den til pengeløpet på hakavik, tjent litt penger på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 er dette den kadetten med volvo aksling? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 men på en annen måte taper du jo ikke stort på det når bilen kosta 8 på bud. men du burde spart den til pengeløpet på hakavik, tjent litt penger på bilen.. kan nok hende han kommer med en annen bil som er egnet i bakken på Hakavik enn kadetten. En med hekkmotor kanskje? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hekkmotor ekke dumt på hakavika det.. men kadett'n kunne tatt hele feltet på hakavika også den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 kommer med bobla på pengeløpet og blir kadetten på høstvelta tenker je.:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Lurer litt på om jeg drar med meg den flotte franskmannen min på hakavika jeg:P Citroen BX :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hvem bil ska du ha på klubbløpet a bakke? Kommer grøterun med volvon? :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 kommer med bobla på pengeløpet og blir kadetten på høstvelta tenker je.:cheers: boble faktisk.. da blir det vel 3 bobler der trur jeg.. Borgersen og Sletten kommer vel også tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hakkavik blir gromt =D Vi juniorgutta fra Nedre Hallingdal kommer åsså;) :win Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg