asona_er_best Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 tøfft:D.. trur det blir hardt beite på hakavika. ikke en lett bane heller, den krever sin mann for å si det sånn. Davidsen junior kommer vel også, som en av favorittene på hakavik med opel tenker jeg..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Jeg vil også kjøre Hakavika, bare jeg klarer å melde meg på. Sender blankt kort, glemmer å legge med kort osv osv... Håpløst.. Men trur jeg har fått det til nå. Blir med grom Corsa'n for skal jo ha med noen lapper hjem (og det er ikke de 8000,- for bilen for den skal også bli med hjem) :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 nei, er nok en klovn som skal ha pallen i år også ja:D.. sett for meg a-finale med bare klovner i kamp biler jeg:D.. nyyyydelig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Blir nok nedre hallingdal til topps i jr å senior :P høhø... ..Eller kanskje ikke.. Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Godag Ole Morten! Jeg kommer i volvoen min på klubbløpet regner jeg med, hadde vært litt morro å testa bxen også, men jeg får se. Har testa den litt hjemme, faen den er det drag i! 160 hk på 1000 kg tung bil bør jo flytte seg litt. Men ser jo ut som ei bøtte møkk da! hehe Bjørn Ola kommer også med volvo på klubbløpet, ikke akkurat noe versting for å si det sånn! Den samma som vi hadde med til elverum, har ikke nubbsjangs mot kadetten din hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 er dette den kadetten med volvo aksling? Ja, det er kaddetten med volvo aksling og four-link.. Motoren i den er en rimelig original volvo-innsprut, på ingen måte noe værsting, men går greit i den bilen fordi den er relativt lett. 915kg... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 tør å påstå den ville gått enda bedre med 1200 akslen, men det tåler jo ikke en dritt det opel aksling greiene.. gamle opeler veier jo ingen ting. ascona veier litt over 1000kg FØR man letter dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 tør å påstå den ville gått enda bedre med 1200 akslen, men det tåler jo ikke en dritt det opel aksling greiene.. gamle opeler veier jo ingen ting. ascona veier litt over 1000kg FØR man letter dem. Er ikke så veldig masse man får letta da, vekta ender på ca det samma når du har erstatta interiøret med bur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 letter du som jeg gjorde på min ascona så letter man en del.. fjerna alt inni den jeg. satt 2 kvelder med hammer og meisel og slo av asfalt plater også.. ikke hadde jeg mere rør enn det man må heller.. er forresten jim joar weggersen som har gamle ascona'n min nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 letter du som jeg gjorde på min ascona så letter man en del.. fjerna alt inni den jeg. satt 2 kvelder med hammer og meisel og slo av asfalt plater også.. ikke hadde jeg mere rør enn det man må heller.. er forresten jim joar weggersen som har gamle ascona'n min nå Jaja er klar over det, må jo dra av alt av asfalt matter. Men når du bytter ut asfaltmatter og interiør mot et bur, så er det ikke store forskjellen. Har vært på vekta serru:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 hehe mulig det.. blir hvertfall artig å se den igjen.. jim kom bort til meg på elverum å sa han hadde fått seg en fin opel og jeg bare: FAEN. hehe.. handler kanskje i kvinesdal til helgen så da har vi ikke peng til ascona'n også gitt=/=/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppegårn Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 hvor blei det av opeln "min" daniel? Siter Hadde motorsport vært enkelt hadde det blitt kalt fotball! Volvo 340 RCN 2,8l Oppegård Motorsport http://www.o-motorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 lars erik beholdt bilen etter sigdal. der var det kun 2 egne:S haha. men på gol var han 30cm fra å vinne b-finalen og kvalle, der var det 13 bud,3 egne. bilen ble igjen i gol, husker ikke navnet, men nå blir bilen styggrød og gul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppegårn Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 lars erik beholdt bilen etter sigdal. der var det kun 2 egne:S haha. men på gol var han 30cm fra å vinne b-finalen og kvalle, der var det 13 bud,3 egne. bilen ble igjen i gol, husker ikke navnet, men nå blir bilen styggrød og gul det var no dritt. Arne Turhus tenker jeg.. kunne tenkt meg å ha tilbake den bilen der... men men! hehe Siter Hadde motorsport vært enkelt hadde det blitt kalt fotball! Volvo 340 RCN 2,8l Oppegård Motorsport http://www.o-motorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 nei var ikke turhus som fikk den.. husker navnet når jeg hører det..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg