rogue Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Mye jobb å bytte den øverste gummi/plast lista på ruta? Kan noen forklare meg? :) Trenger egentlig ikke å ta ut hele ruta, men kunne vert lurt siden det er litt rust helt øverst... Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 ruta er limt få tak i piano tråd og skjær den ut om du må ut med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvor er den limt? bare limt på plass? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvor er den limt? bare limt på plass? Den er limt rundt hele kanten, hvis det er rust fremerst på taket er det lurt og ta ut ruta og behandle rusta... Så setter du ny list på ruta og limer den inn igjen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Tror jeg nesten må ta ut ruta ja :) Lett å knuse den ruta? :op: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 du får den ut uten at den sprekker, men da må du være veldig veldig forsiktig.. hehe.. er ikke lett, men hvis du har tålmodighet og ser etter hele tiden hvor du skjærer så går det fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 få tak i piano-tråd som jeg skreiv, stikk den gjennom limet så den kommer inn i kupèn, få en til å hjelpe deg, så er dere en på hver side også "sager" dere rundt hele ruta så er det bare å løfte den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 tatt meg 10min og ta ut ruta di;) enkleste bilen og skifte på. synd du bor langt unna! tar du ut ruta så MÅ du ha aktivator utenom limen;) (ps. er bilglassmontør) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 samme sak med ruta på bakluka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 samme sak med ruta på bakluka? jepp...men litt verre igjen....pga bakruta er med ramme dvs gummilist rundt hele ruta. ødelegge du gummien så blir d veldig stygt. litt mer arbeid og ville ikke gjort d selv om du ikke har erfaring... :) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 få tak i piano-tråd som jeg skreiv, stikk den gjennom limet så den kommer inn i kupèn, få en til å hjelpe deg, så er dere en på hver side også "sager" dere rundt hele ruta så er det bare å løfte den ut. Tusen takk, Skal prøve! :) Bakruta har jeg allerede klart å knuse, men det er en annen historie.. :D Hvor på ruta er det lettest å stikke inn tråden? Og hvordan stikker jeg den inn? En nål? :wonder: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Tusen takk, Skal prøve! :)Bakruta har jeg allerede klart å knuse, men det er en annen historie.. :D Hvor på ruta er det lettest å stikke inn tråden? Og hvordan stikker jeg den inn? En nål? :wonder: stikker den igjennom en av hjørnene nede. Limen kan ver hard så du bør ha noe som er tynt og sterkt. Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg