Gå til innhold

Innbrudd i bilen, mye stereo stjålet.

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

Parkerte bilen på timesekspessparkeringen på Toppen her i Kongsberg klokken 0530 i morges og reiste med en kollega innover til Oslo på jobb, når jeg kom tilbake i stad så jeg at det manglet en del i bilen. Døra var brutt opp med brekkjern og alt av utstyr var borte. Ringte politiet og de kom omsider opp for å gi meg et papir som jeg kunne komme innom stasjonen med i morgen.

1x Sony spiller med USB minne-pinne på 1GB

2x Kenwood forsterkere (en monoblokk + en 4 kanaler)

1x10"langslagselement fra Pearless i lukket kasse

2x 7*10 hatthyllehøytalere fra Kenwood

2x 1F kondensatorer fra Legacy, metallrøde.

Alt av signalkabler, strømkabler osv er bare kuttet tvers av. Så må vel trekke dette på nytt :(

131_3116.jpg

184_8457.jpg

184_8469.jpg

184_8474.jpg

Regner med at de har fått med seg verdier for ca 15000++ i tilegg kommer skadene på førerdøra og dæsjbordet. Forsikringen dekker vel kanskje 15% når egenandelen er trukket fra, så dette var en hyggelig opplevelse.

Bilen er en lilla-perlemor Golf 3 uten noen form for styling.

Om du hører noe eller har sett noe så ta kontakt!

Andreas 938 94 845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de må ha hatt det skikkelig travelt. Lå nemlig 1500 kroner i aksebegeret som fortsatt lå der da jeg fant bilen robbet :) De har gjort dette i dagslys så har sikkert ikke hatt alverdens med tid.

Ghost: Jeg har allerede startet min egen etterforskning :) Har snakket med noen "dårlige venner" i tre forskjellige miljøer og de skal holde litt utkikk for meg. Men er det snakk om østeuropeere så er det liten sjans for at jeg noen gang får se snurten av utstyret igjen. Har også noen som kan "håndtere" de skyldige om jeg skulle være så heldig å finne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de må ha hatt det skikkelig travelt. Lå nemlig 1500 kroner i aksebegeret som fortsatt lå der da jeg fant bilen robbet :) De har gjort dette i dagslys så har sikkert ikke hatt alverdens med tid.

Ghost: Jeg har allerede startet min egen etterforskning :) Har snakket med noen "dårlige venner" i tre forskjellige miljøer og de skal holde litt utkikk for meg. Men er det snakk om østeuropeere så er det liten sjans for at jeg noen gang får se snurten av utstyret igjen. Har også noen som kan "håndtere" de skyldige om jeg skulle være så heldig å finne dem.

Ikke att det er mitt problem, men er det så lurt å fortelle her?:flushit: bare lurer?

2000 Audi A4 1.9TDI

1984 Volvo 240 bruksbil:P

1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html

1987 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan være enig i at det er dumt å skrive sånt på nettet eller her på bilforumet, og jeg er heller ikke en sånn kar som flyr rundt med balltre. Men man blir ikke frustrert før man opplever dette selv, og når man opplever så minimal støtte og hjelp fra politiet blir man nesten nødt til å håndtere ting på egenhånd. Jeg ser tydelige fingeravtrykk på alt av chrome kabler og glass som står igjen, ett lite søk i politiets databaser hadde kanskje løst hele saken om det var snakk om norsk-kriminelle. Folk som gjør slike innbrudd er ofte gjengangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider